Direktlänk till inlägg 19 november 2010

... I leave it up to you to prove me wrong!

Av madibasshiraz - 19 november 2010 16:00


Äntligen fredag o äntligen är denna hiskeliga veckan slutslutslut ;o) Är iofs 2 dgr kvar men det är ju bara härliga helgdagar o inga tråååkdagar på jobbet!!!

   Hoppas på en betydligt bättre helg än den förra! Oddsen för det känns faktiskt bra! Har iofs inte återhämtat mig från förra ännu, men det kommer väl antar jag! Gör som min mycket kloka BFF säger och tar en dag i taget! ... o vips så har det gått några dagar o vips så har det både gått en och tre veckor ;o) Det är ju inget annat alternativ än att acceptera läget, kan ju inte förändra det ändå... Ibland blir det inte som jag vill, och jag får väl vara vuxen nog o lära mig att leva med det =P


Hur som helst, på söndag är det äntligen dax! Polishästträning på Wä lyckor!

Jag o Shirizen har anmält oss, så nu jäklar ska det psyk,-och miljötränas!!! Ska bli så in-i-bombens roligt! Hoppas att min lilla svarta skönhet oxå tycker det!

Dessutom så kommer min lille Leffeboy och upp och ska träna med hans mamma Misan, ska bli sååå kul o träffa dem *saknar*!

O sen kommer ju lillkusinen upp och agerar fotograf och hjälpandehand! Så kul att hon oxå fastnade för hästarna så  vi kan dela vårt intresse!!! Lill(kusin)Fisen är förövrigt bland en av de coolaste bruden jag känner! Lite småstolt över henne faktiskt!!!

...o sen o sen kommer ju så klart mammsen upp o kollar in mig när jag leker med min lilla Powniehäst, hoppas att hon har FavvoMajken oxå med sig!!! 

Ja, det finns ju inga tvivel om att söndagen iaf blir en riktig jäklar HÖJDAR dag!!!


  

Hon är det finaste jag har!


Ska först hinna inleda helgen med ett ridpass på Shira i ridhuset ikväll! Hoppas hon är på bättre humör idag, kan kanske iofs vara så att det är mattes minst sagt svejiga humör i veckan har smittat av sig på Shira, för igår var hon en häxa!!! Hoppas, hoppas, hoppas hon vaknat på bättre humör idag! Men ja, så är det nrä man ska envisas med att köpa ett sto =P

Sen imorgon ska vi äntligen på morgonpromenad med trevligt sällskap igen! Hoppas eLiot har saknat Esco lika mkt som jag saknat de traditionella morgonpromenixarna! 

Resten av lördagen planeras att spenderas i stallet med att fejja o dona med Shira! Hon måste look her best på söndag när det blir ispektion från la familja och Paparazzi Fia ;o)

Det blir en bra helg, det blir det, det blir det, DET BLIR DET!!!


All the shadows and suspicions that may appear to you as ice..
are not me being cold just thinking twice.



  







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards