Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Man kan inte få allt här i världen...

Av madibasshiraz - 26 november 2010 17:28



...men om man har lyckats få nästintill allt man någonsin önskat o drömmt är det läge att känna sig sådär ruskigt lyckligt lottad ;o)


fredag... igen!!! Vet inte riktigt hur det gick till, men det verkar som jag klarat mig igenom denna veckan oxå! Hade iofs hoppats att det skulle kännas lite bättre än så här, menmen, en dag i taget o sakta men säkert så blir nog det bra det här oxå! Tramsit egentligen, för i andras ögon var det nog ingen "big deal" men jag kan ändå inte låta bli att fortfarande tycka precis tvärt om =P


Förra helgen var iaf helt fantastisk! Polishästträningen med Shira var en dröm! Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna en Prinsessa som hon, men ja nu är hon min iaf och jag tänker njuta av varje sekund med henne!!!

Hon tog sig an alla utmaningar under de två timmarna vi tränade, utan att så mkt som vifta på öronen! Hon tyckte väl iofs det var lite små läskigt att gå under en flygande pressening, men efter en övertalning i stil med:

- Kom nu, Sessan min så går vi!

så traskade hon fint brevid matte ;o) 

   Tränaren var djupt imponerad och ville ha med oss i deras uppvisningsgrupp!!!

Så efter nästa träning (dock i mars) hoppas vi på att få komma på flera sådana här övningar!!!

   Det har sagt förr, det kommer sägas igen många många gånger om men min Shira är en fantastisk häst... hon är helt enkelt gjord för mig, jag för henne, vi är helt enkelt gjorda för varandra ;o)

     


Tränade henne ensam i ridhuset i onsdags! Bara hon o jag, det var en fantasikt känsla att vara ett med henne! Bara hon o jag och utmaningarna som väntar oss, jag knappt bärja mig längre... Längtar efter alla upplevelser och äventyr som väntar som i framtiden!

  I helgen blir det cavalettiträning och förhoppningsvis en skogstur i skogen med all snö!!! Mysigt mysigt mysigt!


För övrigt blir det adventsfika med kusinerna hos mig på lördag o sen ska jag, håll i hatten nu.... Festa till det lite på lördag kväll! Det blir flickpartaj på högsta nivå hemma hos Johanna ;o) Så ja, det är verkligen en riktig hödoddsare och det bör nog noteras med ett kryss i taket men denna helgen bjuder mao och faktiskt på party för min del =P

   Sen ska det ju julapyntas och mysas till ordentligt i lägenheten oxå, sen bara måste det ges tillfälle att få gå ut o leka i snön! eLioT är precis som Matte helt galen i snön ;o) Så lite bus måste det ges tid till innan måndagen är här igen... 

 Ja, det blir nog en bra helg detta oxå!


Hittade förövrigt min gamla MP3spelare i veckan... Riktigt kul o lyssna i genom den.. Hittade bl.a massa gamla feelgood låtar! Så det är bara att stoppa lurarna i öronen, höja volymen o traska på!


And although time has passed, I still get surprised

At the pulling in my chest, when I know you're coming by

If this feeling's proving anything

It's that not everything Is gonna change with time...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards