Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

snubblade visst till ordentligt...

Av madibasshiraz - 6 januari 2011 00:27


2011-01-05, dvs 5dgr in på nya året... Å ja, so far so good måste jag säga!

Har jobbat en hel del, men är det årsbokslut så är det! Rätt kul faktiskt att känna sig nyttig på jobbet sådär 1 gång om året =P

   Tur man har världens bästa BFF som ställer upp och grejjar och ordnar, både med mat o hästskötsel när jobbet tar överhand! Alla borde ha en vän som min Johanna =) Me like Min Johanna, a lot a lot!!!

Gjorde en liten snabb uträkning och detta året har jag spenderat ca/max 1timme hemma i lägenheten!!! Lagom tycket jag, det räcker för att sticka uppom byta kläder o packa ny väska!!! Är ju inte så man varken sliter upp soffan eller ngt annat där hemma för den delen =) Fördelen med att ha en massa saker för sig för jämnan är att det blir mkt mkt mindre tid över att fundera på saker o ting... o det är kanon bra för mig och min superanalyshjärna =P Är lite av en mästare på att tänka/fundera/analysera ner och i sönder saker o ting! Inte alltid en bra egenskap kan jag villigt erkänna =S Önskar att jag var mer en "asch det ordnar sig"-människa! Men, det är bara o lära sig sina läxor o förhoppningsvis inte hamna i samma klister igen... Å eh, ja...jag jobbar på det, även om jag är lite av en expert på det där med klisterklamperiet, så blir det bättre o bättre iaf o det är alltid nått =P


Fick värsta najsiga paketen av Johanna o Isac igår, eller ja...det va ju till Shirizen! Hon fick en jätte fin ny blingbling lädergrimma! Så nu är min lilla Sessa riktigt essad när vi ska ut o åka släp!

   Har inte blitt mkt tid spenderad med henne detta året =( Har mest bara hunnit uppom mockat o ordnat med käket, innan det har varit dax för hemfärd igen... Dessutom så hade patellan en liten comeback i lördags, så hon har fått ny dos Theamin och vila så imorgon hoppas jag att hon är redo för en tur med Matte!

Kanske bäst o krypa ner nu, så det blir imorgon fortare... Längtar efter kvallitetstid med bästaste bäbishästen <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards