Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

I'ts all coming back to me now...

Av madibasshiraz - 1 februari 2011 22:27


Hemma från en underbar kväll i stallet! Har äntligen hittat något som gör så att vanliga äckliga trista och tråkiga tisdagar tar sig lätt upp i veckans tre topp av bästa dagar =) Nämligen tisdagsäventyr med våra busbäbisar i ridhuset! Vi bygger upp massa olika läskiga små hinder till bäbisklubben (Shira, Nova o Sandi) sen galoppar o busar de för allt de är värda! Ser riktigt hur de lyser i deras små bäbisögon! 

   Underbart att se de leka och latja med varanda! Är så glad att Nova kom upp till oss så att Shira fått sig en riktig BFF hon oxå! Hoppas att Sandi kan få vara med o leka mer i hagen, nu när hennes älskade Bruttan har åkt! Synd bara att Shira har tendensen att vara riktigt jäkla bitchig ibland... Mmm, hon kan lätt förlora en vän eller så på sitt humör, men vi får hoppas lilla Nova står ut med Shiris aka The BlackBitch =)

   Så nu är det en lååång väntan till nästa bäbisbus!!! Fast det är klart, massa skoj ska iof hinnas med innan dess!

   Har fått hem min nya sadelgjord nu! Det blidde efter lång tids trånande och dreglande på nätet en Eric Le Trixerant =) Ska bli spännande att testa den på BäbisBus på torsdag! Hoppas hon gillar den, kan iofs inte vara värre än det lädermonster till gjord hon har nu!!! 


Har vatt en ganska najs tisdag för övrigt! Vet inte riktigt vad som händer, allt bara rullar på! Små pusselbitar trillar på plats allt eftersom, och nu... ja nu är t.o.m jobbet riktigt jäkla najs! Har haft riktigt mkt att göra hela detta året, bara att hoppas att det håller i sig! 


Bra dagar som de här gör dock att jag saknar min älskade Prins desto mer. Det är egentligen lite konstigt, tycker jag borde sakna honom mer dagar då det inte går så bra med Shiriz. Men det är precis tvärt om av någon märklig anledning... 

   Saknar hans mule mot min kind... Saknar hans gulliga och lite små puckade uppsyn när han tittade upp och gnäggade mot mig när jag ropade på honom ;) Saknar hans pigga ögon och hans pussefläck, hans gosepäls... Saknar, saknar, saknar min Prins helt enkelt. Va ju meningen att det skulle va han o jag mot världen...

Oavsett vad kommer jag aldrig förlåta dig för att du tog honom ifrån mig =(


      

Jag vet att du har det bra nu min Prins, men jag saknar dig här hemma =(

You and Me, always and forever!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards