Alla inlägg den 20 mars 2011

Av madibasshiraz - 20 mars 2011 20:54


Söndagkväll, igen =S  Har ingen aning om vart denna helgen försvunnit ngnstans... Tyckte precis det var fredag eftermidda! Fast jag ska inte klaga, det har varit en fantastik helg på många sätt och vis!

   Fotograferingen i lördags var rolig, knepigt, men roligt! eLiot var en stjärna och jag gjorde så gott jag kunde =) Det är fasiken mkt svårare än det ser ut =) Men det blev endel fina bilder på oss två iaf!

   Efter fotograferingen hämtade jag Shiras nya dressyrgjord, och till min stora besvikelse var det använd (lortig!) när jag plockade upp den ur kartongen.... Riktigt dålig stil och helt oacceptabelt =( Så nu har Fröken skickat ett argt mail till säljaren. Hoppas de hör av sig omg... är inte alls sugen på att få vänta en vecka eller två till på att den riktigt nya ska komma hem till oss... Vilken följetong det blivit med denna gjord =P Vill ha den NUUU, Shiriz vill inte alls ha sitt lädermonster till gjord längre =(

   Därefter var det läge för att krascha i sängen, behövde en powenap och samla energi inför kvällens Dinner hos Johanna! ...några underbara timmar i sängen blidde det! Älskar helger där det finns tid över för att powernappa! Blev för många timmar denna gången iofs, blev som vanligt stressigt iväg och kom fram till partyt sist av alla =S Typiskt mig! Men det blev en riktigt trevlig kväll hos Johanna, mkt mkt god mat och massa trevligt sällskap =) Nu inväntar vi påsken o nästa trevliga get togheter!!!

   Idag har det varit kalas hos/för pappsen! Alltid lika mysigt att träffas hela familjen, fast i dag saknades farfar. Idag saknades Farfarsgubben extra mkt =(

Shira har vilat hela helgen. Men imorgon kör vi igång igen! Längtar efter att få sitta på min älskade lilla Sessas rygg!!! Nya utmaningar väntar och jag är redo, just bring it on =P

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards