Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Torsdagstrams o mys

Av madibasshiraz - 23 mars 2011 16:02


Alla riktiga par har ju en sång som är deras! Här är min o Shirizens! Mitt lilla underbara mirakel


Det var en spillra av mitt forna jag, såg inget ljus inte en strimma svag...

en vingklädd fågel som inte ens drömde mer.

En sång av sorger, trycktes allt längre ner...

men när jag mötte dig älskling, så ändrades allting brutalt!

Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du!

I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu.

Visst finns mirakel, i din kärlek så stark och sann!

I dina kyssar å i att vi har funnit varann.

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns, en dörr till livet,

jag fick en andra chans!

Jag älskar dig mer än du kan förstå.

Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå...

Sen du gav mig din kärlek förändrades livet brutalt.

Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du!

I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu.

Å allt är så enkelt och så självklart,

så skrämmande och underbart!

Mitt mirakel är du!

Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du.

I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu.

Visst finns mirakel i din kärlek så stark och sann!

I dina kyssar å i att vi har funnit varann!


Fredag imorgon, äntligen! Har varit en lång och märklig vecka...  Ska bli skönt o få helg, även om jag gillar vardagar och allt vad det innebär =)

   Inväntar besked från Mr Veterinär på Shiriz blodprov... hon ska få vila i helgen, lite små promenader vid hand så hon får komma ut o se världen lite. Men annars får hon ta det det lilla lugna tills hon är sitt  vanliga pigga jag igen!

   Vi inleder helgen med ordentligt fredagsmys här hemma i imorgon, sen beger vi oss till Flyinge för unghäst clinic på lördag! Ska bli riktigt roligt och hoppas på att det kommer bli ordentligt nyttigt för mig! Shiriz är min första bäbishäst, vill ju kunna ge mig Prinsessa det bästa som bara går att de henne! Avslutar dagen där nere med hingstvisning! Sen får vi väl se vad den kvällen erbjuder =P

   Söndagen är än så länge ett stort stort frågetecken! Men vi ska nog lyckas fylla den dagen med äventyr oxå =)


It's a beatiful night we're loking for someting dumb to do..

Hey Baby, I think I wanna marry you!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Skapa flashcards