Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

I'm at a place I thought I'd never be...

Av madibasshiraz - 27 mars 2011 22:29


Snipp, snapp o så va helgen slut, o jag som tyckte den precis börjat =S  Crap!

   Har hur som helst vatt en riktigt bra helg! Lördagen var helt outstanding!!! Heldag med Linda o VärmlandsJohanna nere på Flyinge! Först en 4 timmar lång unghästclinic! Mkt trevlig, massa bra tips att ta med sig hem inför det fortsatta arbetet med bästa bäbisbus! Mkt fina unghästar (även om ingen va så fin som min är) och en hel del fina beridare oxå, synd att det inte gick att ordna med ett paketpris för hela Ramazotti ekipaget =P

   Efter en god och varmande lunch checkade vi in på hingsvisningen (som för övrigt inte var mkt att hänga i julgranen) och Linda impulsshoppade lite Careme-gener till sitt sto Gahna! Kommer bli skitbra! Han va en riktigt riktigt najs hopphingst med finfint steg! Så till nästa sommar kommer det ytterligare en liten bäbis uppe hos oss!!! Tycker det är bra att Linda förser oss alla med gulliga små mular att mysa med!!!!    Tack flickor för en helt fantastisk bra dag

   På kvällen vart det midda o filmtajm hos Johanna! Gott o sådär BFFnajs som det alltid är!

  Idag vaknade jag kl 14.00 men sen visade det ju sig att kl var 15.00 ist! Så det var bara att kasta sig i bilen för att hämta hem bästa lilla vovven som har bott hos mormor i helgen! På vägen hem svängde vi inom stallet o fixade till lillasyster och tog en mysig kvällspromenad tillsammans alla tre! O nu, huxflux, är dagen slut =P Så ja, det har varit en extremt kort dag idag... Men det va det lätt värt, sömniga söndagar efter underbara lördagar är bästa uppladdningen inf en ny vecka och nya äventyr!


Ska ut med Mella o Noppan i skogen imorgon och se hur min lilla Sessa mår! Hon har varit pigg hela helgen!!! Hoppas hon är sitt vanliga pigga mysiga jag efter ritten imorgon också! Sakanr att rida henne, saknar den där magiska känslan i magen när vi flyger fram tillsammans!

  


          

mina hjärtegryn, mina allt  

 
 
erica

erica

28 mars 2011 15:09

Fin häst, läääskigt likt min systers :o

http://ericamodiin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards