Alla inlägg den 30 mars 2011

Av madibasshiraz - 30 mars 2011 16:49


Tänk om varje dag var onsdag =) Har haft en kanondag på jobbet (!) och nu väntas mys i stallet med Shiriz och Noppan, långtur i skogen med bästa Mr eLioT och sen kraschar vi hemma i soffan med godispåsen till Grey's och Off the Map...

LIFE IS GOOD!!!


   Loving You brings Me to Life!    

 

Idag får bäbis vila, och imorgon tar vi en tur i skogen igen! Patellaspöket is back igen =( så nu drar vi ner på tempot ett tag och låter Tösen Min lägg all sin energi på att växa ist! Blir nog däremot ett litet "bäbis"träningspass för Linda i nästa vecka iaf! Finns ju massa som kan tränas på fast man "tar det lugnt", som oraklet i Örmatofta sa =)

   Är ju fortfarande sjukt peppad att få träna igen, så det känns lite Crap!... Men vi får ta det i små, små bäbisträningssteg helt enkelt! Och det är helt okey för mig, tar det hellre lite för lungt nu och har en frisk och sund häst i massa massa hundra år framöver =) Vill inte för allt i världen inte få en "upprepning" av min kära Everth uppväxt och liv =(  Tillsammans delar han och jag några fantastiska minnen, även om de blev alldeles för få, och han kommer alltid vara kung i min värld o mitt hästhjärta! Även om det bitvis är ordentligt tungt utan honom vid min sida, vet jag att han har det bättre nu! Han har det så mkt bättre än han någonsin kunde fått det här hos mig, tyvärr... nu är han iaf smärtfri, nu slipper han allt det onda.


    

Du är saknad, älskade Everth von Bus!


_____________________________________

"This love is untouchable.

A feeling my heart just can't deny-

Each time I look in Your eyes,

O baby, I know why.

This love is unbreakable!"

Ovido - Quiz & Flashcards