Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Head over heals in Love, still and for always!

Av madibasshiraz - 31 mars 2011 20:34


Fröken Trubbel har spenderat ca 1 timme ute i tokösreg! Är blöt långt in på underkläderna och fryser så hela kroppen skakar... Ändå kan jag inte komma ihåg att jag någonsin varit lyckligare än så här, not ever!

   Trots att regnet verkligen ÖSTE ner på oss och det blåste isvindar fick vi ännu en fantastisk ridtur i skogen tillsammans, jag och min bästaste BäbisBus!

   Fast att händer, fötter, lår och knä va i princip stelfrusna fanns där ändå ett leende på mina läppar konstant under och efter ridturen!

   Hon är det bästa som hänt mig, alla kategorier! Finns ingen som hon, finns inget som kan mäta sig med henne eller den lycka hon ger mig! Det här, det här är varför man lever, det här är varför man kämpar vidare när allt känns så där orättvist och tungt! 


 För den här kärleken, för den här lyckan,

för det band hon och jag delar finns det inget som slår!

För det är här jag hör hemma och det är här jag tänker stanna

<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards