Alla inlägg den 4 april 2011

...

Av madibasshiraz - 4 april 2011 17:06


Nu är det bokat o klart, idag tog jag mod till mig och gjorde det jag tänkt göra sååå länge nu =)

   Det börjar snart närmar sig årsdagen för att min älskade Everth togs ifrån mig, och det går fortfarande inte långt mellan tårarna och saknaden... så idag har jag varit o bokat tid hos tatuteraren för att bocka av ytterligare en sak på min "to do- list"! Nämligen min o Everths föralltid-tatto =)

   Det är lätt att glömma när det känns så där tufft (som det gör emellanåt), men jag har lovat mig själv att aldrig aldrig mer sluta tro på att det blir bra tillslut, hur hopplöst det än verkar! Det finns alltid en väg ut, det finns alltid en väg upp, det gäller bara att kämpa för det man vill och aldrig ge upp sin dröm! Keeping faith, helt enkelt =P


"Always and forever... and ever and ever!"



 ~Lovade dig att det skulle vara vi, always and forever...

o även om du inte längre finns här hos mig,

är du alltid och förevigt i mitt hjärta ~  

Ovido - Quiz & Flashcards