Alla inlägg den 10 juni 2011

Av madibasshiraz - 10 juni 2011 21:29


I'm forever keeping my angel close!

 

Mr eLiOt känns lite piggare nu och efter 5dagr på smärtstillande så vill han mer än gärna jaga och leka med sina älskade kastbollar! Svårt att stå emot honom, han är ju det sötaste som går på 4 tassar!

   Fick ett mindre roligt samtal från Mr Veterinär idag =( Visade sig att det INTE var borrelia, utan det är troligtvis rematisk värk/tollar sjukan =S JÄVLA JÄVLA SKIT!!! Min älskade finaste drake!

   Återbesök om någon vecka för ytterliggare utredning och provtagningar... *suck* men ja, det är inte mycket att göra åt saken tyvärr. Bara att kämpa på, tänka muffins och glada tankar fram tills dess att vi får slutgiltligt besked om vad som e galt med Draken min. Sen finns det ju massa bra kosttillskott och foder som kan hjälpa honom i framtiden, men ändå... Han förtjänar att vara frisk och framför allt smärtfri!

   Är valpvakt till föräldrarnas lilla KnasKlas i Arkelstorp ikväll, ganska bra distraction från allt tänkade! Resten av familjen är på olika studentfestligheter så ikväll blev det min tur att ta valppasset! Skulle egentligen vatt BFFmys här ikväll, men Arkelstorp hade tydligen flyttats till Malmötrakten ikväll så det blidde inget med det =P Så ist blir det film, godis och en massa massa mys i soffan med Mr eLiOt. Kommer att skämma bort honom beyond alla gränser nu när han är dålig! I dag fick han t.o.m en egen påse när jag handlade plockgodis! Massa punshpraliner o lysmelkar till chokeladgrisen min =) Fast det är han värld, många 1000 gånger om!


Prinsen o Jag  


   Tittade till och myste med Prinsessan oxå innan jag styrde volvon mot Arkelstorp, vår årsdag iag ju! Exakt ett år sedan idag jag såg henne för första gången! Mitt lilla mirakel <3

Hon har det så bra på sommarbetet så jag tror aldrig hon vill komma upp och bli "ridhäst" igen ;) 3 veckor kvar på hennes semester nu... Räknar dagarna till jag får sitta på hennes rygg igen! Men, den som väntar på ngt gott...


Längtar tillbax upp hit, längtar efter våra äventyr.

längar efter att få släppa alla trubbel för en lååångtur i sogen med Miraklet!


____________________________________

My love for You is endless...

and all I want is for You to come home!


Ovido - Quiz & Flashcards