Alla inlägg den 19 juni 2011

Av madibasshiraz - 19 juni 2011 15:30


1år sedan min ängel landade hemma hos mig!

En helt obeskrivlig dag, obeskrivlig känsla och galet med lycka...

Hon är mitt mirakel!


    

Mot Visingsö för att hämta hem Fröken Madibas Shiraz


 

Efterlängat återseende... Sötaste lila bäbis Shira!


    

Stjärnan stövlade rakt på släpen och mot vår framtid... älskade modigaste kärleken!




  

Här stod jag en braaa stund och tittade på mitt nya stjärnskott,

kunde inte för mitt liv begripa att hon skulle bli min alldeles alldeles egna Kärlek!



Hon gör mig lyckligast

   

                   


Firarde 1årsdagen med en lång ryckt med mycket klieri =P  Sen provade vi nya princesspannbandet, finaste Prinsessan blidde hon! Nu ska jag bara ha tag på "den perfekta nosgrimman" oxå!

   Efter en stund mys bestämde jag mig för att det var läge att ta en paus i "sommarvilan" så jag kastade mig upp på henne barbacka (1a gången!) och red ner henne till hagen! Rund och mjuk över ryggen precis som en soffgrupp, hon är perfekt på alla sätt och vis mitt Mirakel =P

   Älskade Prinsessan har nog saknat våra ridturer hon oxå, för hon såg väldans lycklig ut när hon insåg att vi skulle rida iväg! Blev ju bara en liten stund på ryggen, men underbart är kort som de säger !!! 


   Nu är det soffläge med mina favvokillar Ben & Jerry, kanonuppladdning inför veckan som komma skall!!! Jobba, Friskis i Parken, joggingturer med Fjomp, mys med Kärleken och så lite upplaning och fixning inför holabalo Midsommarfirandet hos Veronika o Sebban på fredag =) Så ja, det blir nog en sån dära askalasbra vecka ska ni se =P

Ovido - Quiz & Flashcards