Alla inlägg den 3 juli 2011

Av madibasshiraz - 3 juli 2011 08:59


Söndagsmorgon... hängig/febrig, + att all saknad bubblar upp, har klumpar i magen, oro och de där gnagande/tärande tankarn snurrar runt runt runt. De senaste veckorna har verkligen bekräftat det jag länge sagt och trott, att utan hästar i mitt liv blir jag fullständigt puckad i skallen =) Så låt detta bli ett löfte både till mig och till min omgiving för framtiden: JAG SKA ALDRIG NÅGONSIN VARA HÄSTLÖS!

   Hästar, ridning, skötsel och de där otroliga mystunderna 650 rent guld är vad som gör mig till mig. Utan allt det är jag en helt annan och betydligt mer olycklig och faktiskt helt puckad människa!

Så jag upprepar: JAG SKA ALDRIG NÅGONSIN VARA HÄSTLÖS! 

   1 vecka kvar sen är jag äntligen tillbaks där jag hör hemma, där jag är menad att vara och där allt Fröken SnubbelTrubbel-trubbel försvinner! Tillsammans med min Shira


Helgen har hur som helst varit god! Fredagen spenderades med Linda o Johanna, planering för Falsterbo stod på schemat men det uraratade till någon form av bölkalas... Mkt känslor, tankar och funderingar... Men trevligt va det, baota trevligt! Ganska tidigt avslut iofs, men hemma väntade ju Prinsen på mig!!!

   I går va det äventyr med Veronika och hennes pojkar (hästar naturligtvis) Pepper o Joppe som stod på schemat! Allt gick kanonbra tills Joppe bestämde sig för att kicka sin Matte... Så swisch sa det o så bar det iväg till akuten =( Veronika har numera kommunens största lårkaka och går som en tant på 90+, MEN som tur va är inget "skadat" och hon kommer snart bli pigg som en lärka igen! Kvällen bjöd på mys med Stora Syster, sedan en helkväll med Veronika & Johanna...

-Sch, I' under cover =)

Avslutade det hela med att vara fyllechaufför åt Stora syster & Dennis och den spontant inbjuda Vera =) 04,00 NATTI NATTI!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


I:a gången jag red Everth von Bus!  


   

Provridning nr 2 och jag var toltalt SÅLD! + dagen då han flyttade hem!  


Redan från början var det bestämt att jag skulle älska dig...

Så där på riktigt och med hela mitt hjärta. Redan från början va det bestämt

att du skulle förändra mitt liv, redan från början gav jag dig mitt allt

och jag drömmade drömmar om vår magisk framtid tillsammans...

Redan från början gick det ett lyckorus genom mig vid bara tanken

på att du var min och jag var stoltast i världen över att få kalla mig din! 

Nu är du förevigt borta och du tog den största delen av min med dig...

Hatar att behöva vara utan dig!

   Hatar att sakna, hatar klumparna i magen och jag hatar

att det aldrig tycks blir lättare, hatar att hur mkt jag än försöker jag

kan inte lära mig att leva med saknden... 


     

önskar att du fanns kvar


 _________________________________

Gubben i lådan - Daniel Ryan Adam

Jag vägrar inse - men du sviker mig alltid!





Ovido - Quiz & Flashcards