Alla inlägg den 6 juli 2011

Av madibasshiraz - 6 juli 2011 22:53


Jippedidooo =)

   Sitter i en numera nystädad och essad lägenhet, allt inför Falsterbo är packat (4väskor för 3dgr känns rimligt va?!), 1,5kg godis är inhandlat, eLioT är hos familjen för några dagar semester, Vovlon är nyessad inför vår första roadtripp tillsammans, kontot påfyllt inför Falsterbo shoppingen, hmm, vad kan jag ha glömt... JOOO rosévinet och de där smarriga ciderna, men det ska inhandlas imorgon efter sommarlunchen med jobbet, för sen....

SEN kl 15,00 SHARP stänger jag ner min kära jobbedator, plockar undan på skrivborder och stänger dörren ordentligt till mitt kontor för då mina kära vänner börjar äntligen SEMESTERN 2011 =) O jisses Amalia vad jag läntat!  Ska iofs "bara" klara av min 3dje rappoteringsdag oxå =S Hoppas det går lika smidigt och är lika roligt som de andra två boksluten va!!! Love my "new" jobb!

   MEN FATTA!!!!  att imorgon vid den här tiden har jag intagit en flaska rosé, tittat/njutit på/av den öppna träningen och Fröken sitter nog med alldra största sannolikhet i gullehusvagnen o traggar & skrattar massa med mina goa hästvänner och mår med ännu större sannolikhet så där jäkla otäckt och jäkla i havet välförtjänat bra =P


Nu börjar semestern och det nya livet kan ta fart... Nu kör vi! Woppedidooooo =)



Snart är det verklighet igen,

snart är jag tillbaka där jag hör hemma!

På min älskade Prinsessas rygg tillsammans på nya äventyr! 


______________________________

I'm in love -  and always will be <3

       



Ovido - Quiz & Flashcards