Alla inlägg den 10 juli 2011

Av madibasshiraz - 10 juli 2011 21:49


Hemma igen!!! Underbara Falsterbo är slut för den här gången! Ännu en fantastisk hästsemester med de absolut bästa av hästvänner att komma ihåg för alltid! Ni är bäst Töser!!! Galet mkt skratt, efterlängtad shopping, härliga myskvällar med rosé och en massa hästtragg... detta toppas sedan med mkt mkt snygga hästar och ekipage! Lever ett GALET bra liv! 

   Nu tänker jag njuta av 3 veckor semester med mina älskade djur, familj och vänner... Smida planer inför framtiden o checka in vårt ev. nya boende, men jag ska framför allt fortsätta med att må så här fantastiskt bra! 


Shiras nya outfit!

Bästa köpet på årets FSH-shopping!  


_____________________________

Jag vet att jag döljer en sanning,

att längtan inte leder någonstans...

Som ett sista kapitel som jag förälskat mig i!

Jag vet att jag döljer en sanning,

att väntan inte leder någonstan...

Så Älskling hör på;

- Jag tar steget ur vår sista dans.

Melissa Horn - Vår sista dans

Ovido - Quiz & Flashcards