Alla inlägg den 11 juli 2011

Av madibasshiraz - 11 juli 2011 23:23


Började dagen med att åka på återbesök till veterinären med eLioT... Men det blev ett ganska lyckat besök!

Diagnos: Borrelia

Ordination: Leva på som vanligt! Leka med sina älskade bollar och bada o busa så mkt han vill! MEN är han inte 100 "återställd" inom ett par månader, eller blir sämre igen, får vi en remiss ner till djursjukhuset i Helsingborg för en ny och undersökning/utredning!

   Så ja, jag är faktiskt nöjd!!! Ingen äcklig tollarsjukdom eller reumatism.

LYCKA!


   Mitt älskade vattendjur!


   Efter dessa lyckobesked blev det frulle i stallet och sen en uteritt med Shira och Isac! Så underbart att vara tillbaka i sadeln igen! Dock va det en miljard flugor som anföll mig och min Prinsessa, så jag måste nog införskaffa mig det där tyska dunder medlet mot flugor... För förr eller senare kommer Shira få fullständig panik på alla dessa flugor det är ett som är säkert =( Så innan dunder medlet har införskaffats, tror jag nog att min flicka får vila... Det va verkligen olidligt för henne, och mig för den delen ;)


 

Hon & Jag ... Jag & Hon   


   Ringde och bokade "visning" idag oxå, så imorgon ska det nya hemmet inspekteras! Hoppas det är lika bra som det verkar! Hade vatt skönt att få lämna stan och alla puckon som härjar här!


   Avslutade denna GRYMMA dag med Dinner på Bånken med Johanna och Elin. RixFM festival var i stan ikväll och det gäller att passa på att gå ut när det väl händer något någorlunda skojj i stan! Vi lyckades dessutom få värsta lyxbordet och fick käkade goemidda o lyssnade till "festivalen" samtidigt! Urmysig utekväll med bästisarna mina

   Nu väntar en kvällspromenad med min (förhoppningsvis)friska vovve och sen några sköna timmars sömn! Imorgon är ännu en stor dag, gäller att vara utvilad och pigg!  Så Natti Natt!


Ni gör mig lyckligast!  


__________________________

"Have you ever sat in silence

and listened to the fight between

your head and your heart..."

Ovido - Quiz & Flashcards