Alla inlägg den 18 juli 2011

Av madibasshiraz - 18 juli 2011 09:36


10 minuters "göra inget alls" på soffan innan volvon styrs mot Kärleken och sedan vidare på nya "barn"-passningsuppdrag! Denna gången blir det en fyrbent liten tyskterrier vid namn Klas som ska passas och fostras i några dagar! MysPys!

   Helgen med Melle och Oliver var rikitgt roligt och mysig! Vilken familj de är, de där Olsson's! Önksar att jag också får en sån varm och kärleksfull familj i framtiden! Vi inledde med ett "hemligt" bröllop (!), sen åkte brudparet iväg på lyxweekend och jag tog hand om kidsen! Först åkte vi till Åhus o åt Otto's glass *mums*, en snabbis inom hemmakväll för lite film (dumma mej!, Trassel o Gullivers resor) och godis, sen vidare hemåt och upp till hästarna för en stund mys och koll av vattet! Efter det kika vi på 1a filmen, sen blev det tacos på uterummet och massa mys med elioteten på gräsmattan <3 Sen blev det mys i soffan resten av kvällen! Jag o lillasyster gick upp tidigt på söndags morgonen för att åka upp och rida ut en barbacka tur med våra Kärlekar! Hur härligt som helst! Som sagt, bästa familjen och bästa helgen! 

   Avslutade helgen med riktigt söndagsmys med godis, en lite små läskig film och trevligt sällskap! Tokgillar det är med att ha semester!


   Nu väntar en lung vecka innan stockholmsresan, nästa måndag! Ska forsöka rida lite denna veckan, om vädret nu tillåter förståss! Hade vatt riktigt gott att få ta en premiärdag på stranden med eLioT oxå, mysa med Johanna o flickorna, fixa färdigt kistan och så klart så MÅSTE jag ju fixa det sista med själva flytten!

   Fröken har det bra, riktigt läskigt bra nu! Men jag bubblar på och njuter på allt vad jag kan innan det händer någit nytt sattyg ;o) Gäller att passa på när det blåser medvind!

Ovido - Quiz & Flashcards