Alla inlägg den 23 juli 2011

Av madibasshiraz - 23 juli 2011 00:37


"Vi är bättre människor när vi är med dem

som vi är menade att vara tillsammans med!"

(Lånat från en mkt klok tös!)



Har haft en sjukt bra dag med min Elin (o lilla Johanna som joinade oss framåt kvällningen)! Vi har hunnit med massor av spännande saker idag... Bl.a har vi vatt i huset och tagit alla mått, så nu (tack vare bästa Elin) har jag mitt lilla hus uppritat i 3d och inrett o klart! Kommer bli sååå jäkla gulligt och mysigt! Nästan så jag vill flytta nu på studs! Längtar massor hur som helst!



   Imorgon blir en dag i sann Bruno Mars-anda... I'm not gonna do anything! En skogspromenad med min Sessa hoppas jag på! Annars kan det gärna få ösa ner regn hela dan så jag bara kan ligga i soffan o mysa med med Prins, leka med min lilla 3d ritning och drömma mig bort mot framtiden!



___________________________________

With all of my heart You know

I'll always be rihjt here!

Skapa flashcards