Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av madibasshiraz - 3 augusti 2011 22:19


Nja, nu blidde ju inte dan alls som jag planerat... Fick jobba puckolänge idag oxå, trots jag var uppe långt innan ottan och räknade mina siffror och trots att jag planerat att gå hem i normal tid =S

Men imorgon, imorgon ska det f-n vara sista dan jag boksluts-jobbar! Ridträff med bästa lillasyster imorgon och det SKA det bara hinnas med! Det tummar jag inte en uns på! Ja nej, det får bli hur fanken det vill för 17,30 imorgon checkar jag ut oavsett hur det ser ut på Frökens kontor!


  

Shira & Noppan går o snicksnackar lite under PW!

Torsdagskvällen ska spenderas precis så där


   Men men inget ont som inte har ngt gott med sig för iom att Shiras dusch uteblev (ja, hela stallbesöket uteblev faktiskt) så var jag hemma och kunde visa lägenheten för ett jätte trevligt par! Snabba puckar må jag säga, fick bekräftelsen på uppsägningen i middags och ikväll har jag första visningen! Inte illa pinkat =P 

   Hoppas de vill ha den och att de kan flytta in relativt omg! Vill till huset NUUUU!


Tog min eLiOt för en långpromenad efter jobbet, fixade lite käk och sen blev det en visning av lya o ja nu är ju kvällen snart slut... eller nja, kvällen är egentligen ung men JAG är slut! Lite mys med eLiOt i soffan, sen ska jag bege mig till drömmarnas land!

   För även om jag har det galet bra in real life, så är det en detalj som är betydligt bättre i drömmarnas värld!


  

I drömmarna går du fortfarande vid min sida!I drömmen kan jag känna dig sådär nära igen...


Ovido - Quiz & Flashcards