Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av madibasshiraz - 15 augusti 2011 21:47


Dagen började lite småsegt... men det repade på sig må jag säga, mest tack vare stans helt klart gulligaste Tant!!!


Gick min vanliga lunchrunda på eLioT o träffade på världens sötaste lilla Tant (typ jätte baota gammal dessutom)! Hon tvärstannde med sin lille käpp, ögonen lyste upp när hon fick syn på mig o vovven och så utbrast hon högt o tydligt:

- vilken ovanligt vacker hund!

Vi stannde hos Tanten, o vi stod och pratade i en bra stund om hur fin hon tyckte han var och hon tog knappt ögonen ifrån eLiOt under hela den tiden! Sen när vi skulle gå ville Tanten tvunget klappa den otroligt vackra vovven förväl... O min älskade lilla eLioT satte sig så fint brevid tanten och lät henne klappa honom en go stund! Vilken dunder Tant, sen tog hon sin lilla käpp o sin söta handväska och traskade vidare! Vilken tokmysig liten tant o jag är verkligen sååå stolt över min finafina duktiga hund!

   10 minuter senare blev dagen ännu bättre... Det plingelingade i telefonen och det var den trevliga tjejen som var och tittade på lägenheten för ett tag sen o gissa vad?! Hon o hennes trevlig sambo ska ta över denna lägenheten, k'nns hur bra som helst! Så nu är det verkligen på gång! Snart lämnar jag stan!  

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!

   Allt är därmed bokat o klart, ut,- och inflyttningsdagar är klara, möbler sålda och Fröken är helt redo! Helt redo att dra =)


För att toppa av dagen så har jag dessutom tillbringat hela kvällen med Shira! Hon fick flytta in idag, så det var massa att ordna med i stallet! Älskar mitt hästliv! Spenderat massa timmar i stallet med att dona o grejja, fixat mat i de nya fina spannarna och så klart, traggat massa med bästa stallkompisarna!


   Nu är livet verkligen back-on-track o allt är precis som det ska vara, nja där är en liten detalj kvar men...! Men en dag blir det oxå som det är menat att bli, det vet jag och jag är inte det minsta orolig över att det inte ska bli precis så som jag vill o önskar! Nu ligger det en tokspännade höst framför mig och jag är redo för vad what ever it har att erbjuda! Feel on top of the world! 


Världens vackraste vovve!

Tanten hade verkligen rätt =P

   

Bäbis eLiOt




   

   

Stiligaste eLioT   


   

Ovido - Quiz & Flashcards