Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av madibasshiraz - 17 augusti 2011 21:39


Vaknade dundertrött imorse till en ganska grå o tråkig onsdagsmorgon =S Men som ett steg i min nya tankegång/verksamhet så bestämde mig BUMS att detta minsann skulle bli en riktigt kick-ass-bra-onsdag, oavsett vad lixom!

   O ja, ta mig tusan så blidde de det också! Bra dag på jobbet, härliga timmar i stallet, en skön uteritt med Linda & Ghana och Nathalie & Milo o såklart lite mys med min finaste eLiOt!


   Idag inleddes så projeket Hubertusjakt! Uteritt o joggning stod på schemat!

Vi värmde upp våra skönheter ordentligt först o sen begav vi oss av på ett joggingpass i skogen! Ett sjukt bra sådant, Shira uppförde sig som vanligt väldigt fint även om hon stundvis hade en intern kapplöpning mot Ghana och lite Drak-fasoner mot Milo... Men i det stora hela är jag nöjd med dagens tur!

Hon traskade på ordentligt med ett bra "engagemang"  med bakdelen, även om jag stundvis fick upplysa henne om att hon hade en rumpa oxå som behöver jobba lite sådär ibland =P Men förövrigt var hon mjuk o fin för skänklarna o stundvis fin i handen! Det går stadigt framåt! Lyckliga Jag som får ha en Ängel som Hon!

   Så nu har uppladdningen inför Jakten verkligen börjat o vi är tokladdade alla fyra, eller nja, jag o Linda iaf! Våra flickor blir nog det oxå, tidsnog, när all den värsta mjölksyreträningen är över! Ser verkligen framemot detta lilla "äventyr" o som vanligt ser jag minst lika mkt framemot allt som ska förberedas och donas med innan själva Jakten


Men nu ska denna kick-ass onsdagen avslutas med soffläge o lite kakkräng =) 



"...som en ström i ditt hjärta, du känner att du lever

allt i livet känns så bra o rätt!"

 

Kunde inte sagt det bättre själv... så jag lånar de raderna!

För det är precis så det känns o det är precis så det är!


Skapa flashcards