Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av madibasshiraz - 23 augusti 2011 21:30


Wiiiieeeee!!!! Fröken toppad, taggad, överlycklig (ja kärt barn har många namn!)  =)

Ikäll har jag bokstavligt talat flygit fram på vallen med min STORA kärlek! Hon är verkligen något i världsklass! No 1 i min iaf

   Leendet, fjärilarna och den härliga känslan i lilletån verkar bosatt sig hos Fröken Fransson! O detta trots att febern nu börjar stiga och fröken känner sig så där olustigt trött o hänging! Märklig känslan att vara "sjuk" men samtidigt känna sig lyckligast! Lite småknepigt att ligga o feberfrossa med ett leende på läpparna! Hur va det nu..., jo just det: PUCKO CACCA =P 


   Jajja, nog tjatat om det...för idag iaf ;)

I'm happy as a hästtös can be, helt enkelt!  


Nu en varm dusch, knapra lite alvedon o sen Natti Natt! o innan jag drömmer mig iväg så ska jag sjösätta projekt Mr H! Nu börjar "tjatet"! *blink blink*


__________________________________

"Förträng, blunda o förneka,

gör vad Ni kan för att kunna

leva med Er själva...


Ni kan ändå inte rubba mig!

Jag står kvar här som den enda sanningen

mitt ibland alla era lögner o svek!"

 

Av madibasshiraz - 23 augusti 2011 08:49


Leendet vill verkligen inte försvinna och det känns så där bra både i magen o i lilletån! Å ja, jag är faktiskt lite stolt över mig själv o mitt sätt att hantera den senaste veckans issues och crap!-känslor!

Tror mig verkligen veta o framför allt hoppas att jag är mitt i början av ngt stort <3

  

Ikväll väntas det långpromenix inkl lite bad med eLioT, sedan ett dressyrpass och kvällsmys med min STORA Kärlek!  

 

"...and sometimes good things fall apart

 so better things can fall together!"

 

She's my better thing!

Ovido - Quiz & Flashcards