Alla inlägg den 9 september 2011

Av madibasshiraz - 9 september 2011 14:03


Fortfarande sjukstuga på Karlavägen =S Min plan att bli frisk går sådär om jag ska vara ärlig... Men skam den som ger sig! Zappen och jag har snart övertaget, hoppas jag iaf!


   Har iaf vatt lite duktig emellan febertopparna och beställt hem tapeten till köket, pratat med en jätte trevlig Gubbe i en färgbutik i stan som ska fixa färg till resterande del av köket och den rosa fondväggen i vardagsrummet! Min lilla stuga kommer bli såååå fin, en riktig liten Shabby dream, hoppad jag iaf =P 

  Mammsingen ringde o sa att hon hittat ett jätte fint diskställ till mig, och jag hittade sjukt fina rosa köksredskap oxå! Har även hittat grymt söta kakeldekorer för att få den rätta "farmors"-känslan i köket!!! Åh som Fröken längtar upp ur sjuksängen o iväg på lite hus-shopping! Men ja, jag vänta är ju lite av min grejj... så jag väntar en stund till!


 

"Storblommigt och småblommigt, prickigt och randigt i glada färger

som för tankarna till gammaldags kafferep i farmors berså." 

Beskrivning av tapetkollektionen! Passar perfa =P




___________________________________

Nu tror du säkert att jag hoppas,

på något som aldrig ska bli av...

Men jag har aldrig lyssnat när du lovat,

aldrig ställt några krav!

Melissa Horn - Jag kan inte skilja på
 



Skapa flashcards