Alla inlägg den 16 september 2011

Av madibasshiraz - 16 september 2011 23:50


eLIoT är numera friskförklarad!!!

Efter besöket hos veterinären idag kan vi återigen andas ut på riktigt! Diagnosen Borrelia var helt korrekt! Dvs ineg dum, puckad o rälig tollarsjuka på min finaste Prins! Lyckan är minst sagt total hemma på Karlavägen!

   eLioT o jag har jobbat hårt på att bygga nya muskler kring höfterna och få upp bra kondis på honom igen, efter den dra pissiga borrelian! Å idag fick vi alltså duktigt med beröm av Veterinären! eLioT har fått tillbaka alla sina muskler, och är nu liksidig i muskulaturen och har ett nästintill perfekt rörelsemönster! Bästa, finaste, busigaste o gosigaste Doggin!


Älskade hårbollen min!  



    Jag mår så initusan jäkla bra just nu! Tänker njuta på ALLT vad jag kan, och bara fortsätta glida runder på mina små små rosa moln 



Ovido - Quiz & Flashcards