Alla inlägg den 18 september 2011

Av madibasshiraz - 18 september 2011 19:17


Konditionpass med Shira och Favvo-Linda & Ghana i skogen idag! O Shit Pommes vad våra Prinsessor va fina! Lördagens hårda dressyrpass för Shira o mig verkar ha paid-off ordentligt!

Hon gick fantastiskt fint heeela rundan! Vi körde långa travintervaller, och en lång lång galopp! Hade kanonfin kontakt utan någon dragkamp, hon fattade "Matte blir tung i rumpan"-vinken nästintill perferkt o tavade på utan att rusa eller springa iväg! Ja nej, hon va helt MAGISK att rida idag!

Ghana var oxå helt fanastisk idag! Vilken förändring sedan hon fick sitt lilla föl! She's a changed woman, helt enkelt! Så glad för Lindas skull!

   Får väl se om jag kan gå överhuvudtaget imorgon, red fältsist den sista långa travintervallet! Aj Aj Aj, härlig känsla när det krampar från hälsenan och upp till knävecket =S Jaja, ska Shira jobba får jag väl oxå dra mitt strå till stacket!!!

   


Mmm, en kanon dag trots allt regn! Somnar som en lycklig tös idag oxå! Lucky Me!


 

TröttFisenMin

Ikväll sover vi nog precis lika gott!


 
"Den vackraste stunden i livet var den när du kom!"

19 Juni 2010, bästa dan!


Av madibasshiraz - 18 september 2011 10:13


asch, ligga på soffan o göra absolut inget alls är verkligen döööötråkigt o urtrist! Utråkad efter 45 min på plats under täcket framför riktigt dåliga tv-serier! Ställer på studs in dagens "göra-ingeting-alls"-plan och hittar på nya hyss istället ;)

   Så fram med lite frulle o sen swich iväg på dagens äventyr! 


   

Fick en fantastiskt fredagsmorgon i solskenet med min Älskade Prinsessa!

Hon är det bästa som finns <3


Dunderklumpen Min's bättre begagnade galoppashoes!

They are Gigatic, o nu sitter det en storlek större på henne =S

Hon växer verkligen på alla håll o kanter, Min "lilla" Lett!
Ardennerstorlek och form på hovarna tydligen, najs de du ;) 





Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards