Alla inlägg den 30 september 2011

Av madibasshiraz - 30 september 2011 07:48


 Vilken skitkväll det blev igår... o torsdagar som är favoritdagen egentligen =S

Jaja, idag gör jag om o gör rätt ist!


Torsdagen passerade i rasande fart, iaf efter det att man fick kila hem från jobbet ;)

   Först sprang jag inom färgbutiken för lite shopping av tapet o färg! Så till helgen sätter det igång! Denna helgen ska Karlavägen målas och fixas klart o nästa helg sätter jag upp tapeten i köket o målar mitt lilla vardagsrum =) Åh, längtar som en galning!

Ska bli väldans najs att äntligen få komma igång! Har vart en lång startsträcka, men nu jäklar närmar vi oss upploppet med en hiskli fart!!! Just bring it on!

   Hur som, hem som fort som tusan efter shoppingen för att kasta på mig ridkläderna o sen fräsa iväg till stallet! Hade nämligen bokat riddejt med Linda & Svante o Johanna & Brynhilda (+ bonus sällskap av Melinda & Milo)!!!

MysPys! 4 tossiga brudar i skogen… Ja, det är en jäkla tur att ingen hör oss när vi är ute o busar med våra små Pownisar!

Blev ett litet utflipp om några små justerigar av skogen med röjjen =) Bästa livet!

   Men när någonstans började kvällen gå åt pipsvängen, en söt "liten" migrän kröp sig på Fröken Fransson som slarvat ORDENTLIGT med mat o sömn de sista dagarna/veckan =S

   Efter stallet hade jag iaf lovat Veronica att lämna min tömkörningsgjord hos henne för utprovning till lilla Jappe! Sagt o gjort, jag lastade in mig, eLioT o globusgjorden i Volvon o styrde mot Vinnö! Blev lite[läs mkt] allmänt traggande på altanen, vilka spännande tider vi har framför oss båda två! Härligt! Veronica toppar iofs ligan på mest spännande framtid just nu, men ja känner att jag ligger nästan hack i häl!!!


Fick fokusera ordentligt för att lyckas styra volvon hem, svängde inom Donkan för lite käk men den fick jag kasta när jag väl kom hem...Kunde inte ens äta, mådde bara pyton.. så 2 vanliga piller + mina migräntabletter o sen fick jag snällt krypa till kojjs =S

Sjukt längesedan jag hade sån migrän... Hade glömt hur äckligt otäckt det är =(

Hur som, jag överlevde detta lilla anfall oxå! Idag är jag som vanligt helt groggy efter alla pillerna jag åt igår... Så idag kan bli en spännande dag på jobbet =)

  

Å just det, i onsdags var Julafton i stallet för min lilla Fis! Snälla Snälla Anki kom med 2st täcken till Shirzen! Vi fick ett jätte fint innetäcke o ett reserv regntäcke + att hon ev. hade ett vintertäcke också!

Makalöst snällt av henne att bara ge bort det sådär! 1000 1000 TACK!

Tänk vilka underbara människor det fullkomligt vimlar om uppe på Stall Wä Lyckor! Lyllos alla oss som lyckas norpa till oss plats där!

 

Tjingeling!


_______________________

Du är nog den - Melissa Horn

Ovido - Quiz & Flashcards