Direktlänk till inlägg 12 november 2011

en liten bit på väg...

Av madibasshiraz - 12 november 2011 20:34


Kanske dax med en uppdatering på husfronten =)

   Det går sakta men säkert framåt! Nästa stora projekt är badrummet, men det får vänta till min långa julledighet! Badkaret ska ut och väggarna ska målas, nytt handfat o lite nya skåp ska in... Två nya tvättkorgar o lite nytt lulllull =) Läntar redan som en tok tills jag får sätta tänderna i det projektet!


Sovrummet tar form, men det går lååångsamt! Kan inte bestämma mig hur jag vill ha det! Men nu tror jag att jag är något på spåret iaf! Vi får väl se hur det slutar där inne!

Kök o vardagsrum är i sort sätt klart! Nytt köksbord + stolar inväntas, men annars känner jag mig nöjd! Är dock inte de senaste bilderna på v-rummet som kommer upp idag, men det är mest bara lite prytlar som bytt plats!


Så ja, här kommer some pictures på kök o v-rum för alla Nicke Nyfnikar! Bilder på s-rum o badrum kommer när det är fixplax färdigt där oxå =)


 Så här såg v-rummet ut innan Fröken Cacca flytta in!


Efter (eller nja, mitt imellan kanske jag ska säga):

       

 

     



 The Kök, innan Jag debuterade som tapetserare!


 Så här myspys blev det...Tadaaa!


Kaklet i mitt lilla mini kök före / efter:

            


Trivs som fisken i vattnet! Stormtrivs i huset, älskar närheten till Shira o Mr eLiOt är piggare/gladare/busigare än på väldigt länge! Äntligen har vi hittat hem! Det här är definitivt början på ngt helt nytt! Så just bring it, Fröken lämnar allt gammalt behind o tar nya modiga steg framåt mot nya spännade tider!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Skapa flashcards