Alla inlägg den 13 januari 2012

Av madibasshiraz - 13 januari 2012 09:16


Eftersom jag är en Fröken som är ordentligt klumpig av naturen... tar jag det extra försiktigt idag!

   Det man däremot inte kan styra över är andra männsikor och deras agerande. Men idag, eller faktiskt precis nu tog jag beslutet att det får vara nog! Detta var sista droppen som fick bägaren att rinna över, nu får det vara bra! För när det inte längre går att lita på vad som sägs, och det blir omöjligt att skilja på sanning o lögn finns det inte längre någon annan utväg! Tråkigt, tragiskt och absolut INTE vad jag önskat, hoppats och trott... Men så är det ibland, det är bara att bita ihop göra det bästa av situationen och innerligt hoppas att jag lärt mig den här läxan en gång för alla!


Nu byter vi fokus, blickar framåt o ägnar ist all tid, energi o uppmärksamhet åt de människor som verkligen betyder the world för mig!


  

Hon är min värld!    


Det är en otrolig tragedi, fruktansvärt, skrämmande o så orättvist...

Mina tankar går till Er idag, imorgon och på den resa Ni nu har framför Er!

Ovido - Quiz & Flashcards