Alla inlägg den 22 januari 2012

Av madibasshiraz - 22 januari 2012 12:56


Att vara sjuk är inte min grejj... efter ha sovit i princip konstant sedan torsdagskväll är jag grymt trött på att vara en sjukling =( 

   Febern har som tur var gett med sig, men huvudvärken o snuvan vägrar att ge upp... SKIT!

Hur som, jag har iaf uppdaterat mig från sängen till soffan med TV:n o datorn som sällskap! Ett friskhetssteg i rätt riktning o omväxling förnöjer!


Igår eftermidda/kväll kom äntligen snön till Ovesholm! Jag tog två panodil och kröp i temobyxorna o tjockejackan för att ta en kort promenix i snön med Eliot! Underbart väder önskar bara vi kunde fått njuta lite mer av det!


   

     

Så äntligen hittade snön o vintern till Ovesholm!


Lite småjusteringar fixade här hemma! Hallen är i princip klar, inväntar Pappsen o lite borr-hjälp för att få upp lite nya hyllplan i garderoben o min nya stövelupphängars-mojäng =)

Sovrumet har oxå fått sig ett litet ansiktslyft iom att juen flyttade ut. Där saknas dock en hissgardin o lite rosa lull-lull innan det är fix färdigt!

Å så såklart, massa nya blommor till huset är ett MÅSTE! Thank God its löning på inkommande =P


   Farföräldrarnas linneskåp har fått nya knoppar o lite nytt pynt!   


   Trixat lite med tvhörnan! Bl.a ny prinsesskrona till Shiras vägg <3


 Lite nygammla flaskor o kruka i köksfönstret!      


Nej, nu är jag dundersömnig igen! Har ju trots allt vatt uppe ngn timme nu =) 

   Mot drömmarna o finingen min! Saknad!

Skapa flashcards