Alla inlägg den 14 februari 2012

Av madibasshiraz - 14 februari 2012 21:52


Fick ny sponsor idag till kommande tävlingssäsong! Tydligen hade min älskade Blanka Svarta skickat ut ett sponsoravtal till tänkbara sponsorer och idag fick vi vårt första bekräftade avtal!

Så älskade Mammi går nu in som en av två huvudsponsorer till Team Shira, ja tillsammans med älskade Farfarsgubben då som är vår största o FÖRSTA sponsor!


Utan honom vore inte den här drömmen sann <3

 


   Skämt o sido... fick finaste, roligaste o högst otippade överraskningen av Mammi idag och hon kommer att gå in och hjälpa mig att kicka igång tävlinssäsongen!

Så tokpeppad över detta avtal, söndagens Mollisträning o galet med pepp i kroppen har jag ikväll tillbringat de flesta lediga timmar med att planera säsongen, fixa/kolla upp licenser etc och framför allt "fönster"-shoppat! Kikat in massa med olika kavajer, byxor o stövlar nu... Kan INTE bestämma mig, så mkt snyggt =S Fick tips i stallet idag om Kingsland dressyrkollektion... Åh, suck vilken gudomlig kavaj de kommer med!!! VILL HA (om man får pimpa den med rosablingbling dvs)!

Längtar som en toooka till Gbg! Jisses pannkaka vad det ska shoppas tävlingskläder då! 

   Är verkligen världens lyckligaste hästtös


The BIG plan:     

"Fet" markerade tävlingar är bokade o de övriga är omutifallatt-tävlingar!

(med undantag för Falsterbo, jo, även jag inser min Blanka Svartas o mina bergänsningar! Falsterbo = semester)

Ovido - Quiz & Flashcards