Alla inlägg den 19 februari 2012

Av madibasshiraz - 19 februari 2012 21:33


Tänk va härliga männsikor det finns där ute! Idag fick jag en fråga av en tjej på FB som jag ville ha Shiraz poäng från fölvisningen i Lettland... OM jag ville, KLART SOM KORVSPAD att en liten NickeNyfniken som jag ville ha det!

En liten minut senare dök detta upp i min mailbox på FB:




Ja, jag är "nöjd"! Sånt här spelar ju egentligen ingen större roll, men det är trots det SJUKT kul att ha! Fina poäng som räcker mer än väl för mig!  Hon är ju en stjärna, iaf den starkast lysade stjärnan i min väld

   Dessutom så fick jag idag bekräfat att hon är SVART, HELSVART dessutom! Sååå jäkla kul! Inte för det egentligen spelar ngn roll, men det är jäkligt häftigt att hon är svartsvart o inte svartbrun som så många många andra!     

   Nu skulle jag bara vilja ha bilder på hennes mor/far oxå o den största drömmen är så klart bäbisbilder på min blanka svarta oxå! En hästtös får väl drömma, can't she?!


Kollade btw in konkurransen tidigare idag på Gärds, o ja, nej men vi ska nog kunna platsa ute på tävlingsbanorna till våren! Längtar som en toook iaf, riktigt taggad inför tävlingssäsongen!


   Imorgon ska Stjärnan trimmas, vila på tisdag, hoppas på onsdag o dressyras på discotorsdag! Sen drar vi iväg med Röda Vovlon mot tjejweekend i GBG! Kvalitetstid med töserna, shopping, party på stan o så klart hästapållar! Woooooopedidooooooooo!



Älskade hon <3

Ovido - Quiz & Flashcards