Alla inlägg den 23 februari 2012

Av madibasshiraz - 23 februari 2012 21:05


Jahapp, då va det äntligen dax för GBG 2012! Sjukt taggad!

   Allt är fixad o klart här hemma, så imorgon 15.00 SHARP checkar jag ut från jobbet o styr Vovlon mot Götet med Töserna som sällskap! Detta kommer bli en kick-ass bra weekend, det känns i den där lilla lilletån! Hästar, fest o shopping och allt detta med FavvoTöserna! I mean, vad kan gå fel?! Wooopedodooo!


Torsdagstrimmade Shira ikväll! Mollis har verkligen hjäp mig att komma åt Shira på riktigt o det gillar inte Shira speciellt alls ngt vidare =( Klart, det är ju mer än en LITEN förädring och det måste vara jobbigt värre att gå korrekt helt plötsligt! Massa nya muskler som ska jobba och byggas =S Men ja, jag ska inte klaga! Det är roligt att det finns lite humör och lite egen vilja i min lilla Diamant <3

Nu får hon tre mer än välförtjänade vilodagar, sen drar vi igång o trappar upp takten ytterliggare! Ska fixa med ett ordentligt träningsschema med mkt skogsbus varierat med dressyr o tömkörning allt för att peppa BusFisen min så mkt jag kan! Love her och älskar livet med henne! Tävlingsdeut om 51 dagar! 


Ikväll sover Shira i "nya" jamasen!

Hoppas däremot att införskaffa en ny HW-jamas i GBG! 


Lite små fixeri har hänt hemma i Dockhuset oxå! Insynsskydd i köksfönstret, tidningstället har ÄNTLIGEN kommit upp, nya knoppar till kök o hall och så har Teddy fått en hedersplats på väggen!


Före:   Efter: 

Äkta Cacca stil o passar perfa i mitt kök! Gröna löv o en o annan liten fågel! Älskar inreda.com, allt nytt lulllull som hamnat i Dockhuset kommer därifrån! Love Love Love!

Teddy o mitt absoluta M.M citat (ska skrivas på väggen inom kort, men sitter nu uppe som "känna in sig" A3! Blir nog betydligt större o så klart rosa eller grått! What else!)

 O så har tidningstället och mina (häst)tidningar äntligen kommit på plats!

 Nya knoppar till hallen oxå! Hoppas på Pappsen hjälp nästa omgång han är hemma... sen är hallen oxå klar! (rosa svalor! Do I need to say: inreda.com?!)  

Bästa livet i huset! Älskar att gå hemma o småfixa och pilla i huset! Dona o grejja, flytta rundor på saker och inspireras till nytt lulllull o myspys!

 

Söndagsmys! Äntligen vår o äntligen tid för Tulpaner igen,

skämmer bort mig själv nya varje vecka! Älskar tulpaner!

  

Nej, först en varm dusch o sen kryper jag ner o sover mig iväg tills imorgon! 

Ovido - Quiz & Flashcards