Alla inlägg den 2 mars 2012

Av madibasshiraz - 2 mars 2012 19:34


Ytterst tillfällig formsvacka iofs...

   Men Ibland, bara ibland, skulle jag vilja bo sådär mitt ute i ingemansland med bara de allra finaste o bästaste nära mig! För ibland, ganska ofta, är verkligen en rad människor orättvisa, respektlösa o rent elaka =S Nej, fyyyy o bläää! 

   Borde lärt mig vid här laget, men jag kan bara inte skaka det av mig! Anatar att jag inte är byggd av samma virke som många andra, vet inte om det är till min fördel eller min nackdel...  Men jag hoppas och tror att jag drar den längsta stickan när det väl kommer till kritan!

   Ingen idé att hänga läpp... Jag kan ändå inte förändra hela världen! Däremot kan jag förändra min värld o det är kanske dax att fundera på allvar hur jag bäst gör just det, förändra en liten del av min värld! Mot nya äventyr?


 Magiskan o trevligt sällskap gav mig, hur som, en härlig start på helgen! Lång PW i skogen med en massa tragg o endel skratt! Försöker hitta tillbaka till den känslan! Bakar lite muffis, städar iordninng dockhuset, tar en lång varm dusch o myser ner ig i soffan med han som gör mig gladast!

   Imorgon är en ny dag med nya möjligheter o framför allt dan före dan! Lördag innebär lördagsmys med mitt Hjärta! Å på söndag är dagen jag så länge längtat efter här! Dessutom så kommer min älskade föräldrar att följa med och dela dagen med mig! På det sättet, är jag verkligen en väldigt väldigt lyckligt lottad tös!


   I guess You can't break whats already been broken!

                              

                                           

Skapa flashcards