Alla inlägg den 1 april 2012

Av madibasshiraz - 1 april 2012 19:42


Då sitter man här igen... dan före ett sånt där JÄVLA återbesök =S 

   Alla känslor snurrar på högvarv, kan inte kontrollera tårarna o 1 000 olika scenario spelas upp i min hjäna =( Jävla jävla min hjärna, önskar jag var en såndär normal männsika som inte oroade mig så där puckat mkt heeela tiden. 

Hur som, imorgon ska vi så få all info om framtiden, nya röntgenbilder ska tas och OP tid bokas. Orkade inte prata med Björn om framtiden eller hur allt kring denna skadan går till förra gången, så nu har jag 100tals frågor till honom! Tur man har världens bästa veterinär vid sin sida!

   Papps kommer o hämtar oss kl.8 imorgon bitti, sen drar Jeepen o Bojen mot Näsum. Kepp You fingers cross!

Återigen, tack alla finingar o underbaraste failjen för ni tar min oro på allvar o ger mig så otroligt med stöd!

   Meducinkuren är slut o det tycker jag märks på henne... Har vilat benet mkt idag o är lite låg i ögonen. Matlusten finns dock kvar HELt oförändrad! Mitt älskade matvrak =)


En parantes i den lite gråa o lite låga söndagen är dagens debutritt på Malin fina Rossi! Vilken kille han är alltså =) Malin kan vara stolt ägarinna o vilket jobb hon gjort! 

   Det slog mig när jag hjäper henne med sin Rossi, vilket jäkla resa jag o Magiskan gjort de senaste åren! Från att vara precis bara insutten till 62% på tävlingsdebuten! Gaaanska så bra jobb av ett litet unghäst-blåbär som mig! Resultaen säger iofs mer om min Stjärna än om mig, hon är helt outstanding! Nu är hon grundutbildad o "klar", vi ska bara hitta rätt väg ut från denna dumma omvägen o tillbaka vår väg mot våran väg mot FRAMTIDEN! 

   Nu tänker vi muffins o glada rosa tankar! Det här blir bra, det här MÅSTE bli bra!


Knasbild iofs...

Men att det var kärlek vid första ögonblicket behöver jag väl knappast säga?!

My all <3 






Så tog vi då våra första steg på vår resa tillsamans!

Stora stabila rakt in mot en helt magisk framtid!

















































Knappt 2år senare.. 62%-are på debuten!

Ännu ett magiskt moment tillsammans!

Sötaste midsommar flickan!

Finns ingen Kärlek som vår Kärlek! 


______________________

Tack för just DU finns!

Skapa flashcards