Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Just my luck

Av madibasshiraz - 3 april 2012 21:13


FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN  ='(


Fick precis ett INTE så upplyftande samtal från Björn =( Kirurgen (Palle Brink) ville INTE ta Shiras operation stående, utan hon måste sövas =S Dessutom hade han(Palle) en bad feeling över hela grejjen... Tydligen va Shiras griffelben korta och hans första tanke var att hon var opererad tidigare =S Ev. ärr vävnad etc kunde tydligen komplicera operationen (vid stående) o Palle kunde göra ett bättre jobb om hon sövdes! FAAAN!

Kontaktade direkt Sofie(som sålde Shira till mig) ang. den ev. operationen och hon va lixom jag nästan 99% säker på att så INTE var fallet. Hon skulle dock se om hon fick tag på Shiras uppfödare! Tack snälla snälla Du, Sofie! Så håll tummen, hårt hårt hårt på att hon lyckas luska reda på ngt!


Men det är ju Just my FUCKING jävla luck ='(


Hur som, jag vet att jag MÅSTE fortsätta tänka rosa muffins och att det här SKA/MÅSTE/KOMMER gå vägen...

Å ja, jag vet att många tycker jag är en riktig jäkla tramsbytta. Å i propotion till mkt annat kanske det kan uppfattas som en piss i Nilen, MEN HON ÄR MITT ALLT! Hon är hela världen för mig, mitt alldeles egna lilla Mirakel o mitt happy ever after... My all <3

Vet att jag måste hålla humöret uppe och le o vara glad! Men ibland blir det bara för jobbigt, ibland orkar man bara inte med att hålla skenet o det där konstgjorda leendet uppe =S


Nehepp nu får det vara färdig tjatat o gnatat för idag... Tar en kik igenom alla våra bilder på alla de massavis magiska ögonblick jag o Magiskan delar... Sen kryper jag ner o försöker sova o drömma om min finaste! Sen blir det imorgon o imorgon är en ny dag! Nya tag o nya timmar att spendera tillsammans med Kärleken min <3


 

What others just read about! Älskade du, älskade VI!

____________________________

They don't how long it takes,

waiting for a love like this...

Lucky - Jasom Mraz & Colbie Caillat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards