Alla inlägg den 10 april 2012

Av madibasshiraz - 10 april 2012 17:21


And I know an angel was saved just for me and I know I'm meant to be where I am

and I'm gonna be standing right beside her tonight and I'm gonna be by her side

I would never leave when she needs me most!


...dan före dan... Imorgon är det så dax, Shiraz o jag åker mot Malmö för operation. Det blir lagning av det brutna griffelbenet + att den lösa benbiten i hasen ska plockas bort. Det sistnämnda är inte mitt beslut, utan ja... Jag litar på Mr Veterinär x2 som å det varmaste mig att plocka bort den nu när hon ändå är sövd. OK! Vem är jag att sätta emot Mr. Palle Brink o Björn Rahm?! Litar på att de vet vad de pratar om o har hästens bästa i första rummet!


Hur som, påsken har segat sig förbi som ett gammal sletet tuggumi =S bara en enda lååång väntan inf morgondagen... 

   Skärtorsdagen jobbade jag länge o sen åkte jag hem o lasttränade Magiskan! På långfredag stod det vintertäckes-tvätt o Elin-tid på schemat! Påskafton sov jag bort, vet inte om jag var dödstrött eller helt enkelt bara inte ville vara vaken, lasttränade Shira framåt kvällningen o avslutade kvällen med Harry Potter-mys i soffan! På påskdagen åkte vi ner till Åhus och tittade in Johans fotoutställning, SJUKT jäkla imponerad! Killen har verkligen förverkligat enhel del av de drömmar han pratade om när det var vi! Sjukt imponerad o sjukt kul att träffa både honom o hans föräldrar igen! I quess nothing beats the first love ;)

Påskdagsmidda med Värmländskan väntade på kvällen o sen marsch pannkaka i säng! Upp för lite Rossi ridning på måndagmorgon o sen kom migränen som ett brev på posten! Alldeles för mkt tankar om både det ena o det fjärde som snurrar runt runt runt i min lilla söta hjärna! Sov bara några ynka timmar natten till idag o idag... Ja, idag är en hemsk dag. Önskar att den tar slut fort så att det kan bli imorgon nu så att imorgon oxå kan vara över =(

Ännu en lång dag på klinik väntar oss =S Men det finns INGET annat alternativ än när jag somnar imorgon så står min Blanka Svarta o sover i sin box ynka ett par meter bort! Thats how its GONNA be!


Allt är hur som färdigt nu! Skorna är av, täcket tvättat o lagat, grimman putsad o nu ska jag snart ut för att essa Magiskan o fläta hennes man o svans! Hon ska var sitt absolut blankaste o finaste imorgon!



Jag [hjärta] Magiskan [likamed] sant

Jag var en spillra av mitt forna jag. Såg inget ljus, inte en strimma svag. En vingklippt fågel som inte ens drömde mer och som av sorger trycktes allt längre ner... Men när jag mötte dig, älskling, så ändrades allting brutalt!
Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du! Visst finns mirakel, i din kärlek så stark och sann och i att vi har funnit varann!
Du öppnar dörrar jag inte visste fanns, en dörr till livet, jag fick en andra chans! Jag älskar dig mer än du kan förstå. Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå. Sen du gav mig din kärlek förändrades livet brutalt!
Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du och allt är så enkelt och så självklart så skrämmande men underbart. Mitt mirakel är du!
Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du! Visst finns mirakel, i din kärlek så stark och sann och i att vi har funnit varann!

Skapa flashcards