Alla inlägg den 11 maj 2012

Av madibasshiraz - 11 maj 2012 11:07



Swish o så vart det fredag igen! Inte för jag klagar, nixpix… Ju fortare veckorna går desto fortare går tiden tills jag får sitta på min Älskade Magiska igen! Återbesök hos Björn in just 6 dagar! Happy Happy!


 

Längtan är total !!!


Allt går kanon med henne nu! Svullnaden är borta o allt ser bra ut!

Nu går jag 15min morgon o kväll! Underbart härligt, morgon promenaden är den bästa! 05.20 traskar vi iväg o snackar igenom förväntningarna på dagen eller får hon en redogörelse för hur fg kväll var ;) Hon är min absolut bästaste vän, vad vore jag utan henne vid min sida?!

 

   Efter helgen tänkte jag faktiskt asa på henne tomkörningsgjorden och rasta henne i den, då är det ju 2x20min som gäller så då kan hon gott börja ”trampa” på lite, iaf ett par pass i veckan!

   Banvallen är ju perfekt för det! Här ska minsann musklerna börja byggas igen, för usch det går fort nu =( Hennes finaste lilla äppelrumpa börjar försvinna mer o mer för varje dag, o fort går det… Men det är väl så, när de väl börjar tappa så går det fortare än kvickast =S Tur som attans att vi har fått börja motionera nu o kan så smått börja bygga tillbaka bitarna på lilla gumpen igen! Åh, Fröken längtar som en gnu tills vi får bege oss till Uddaprsbackarna o klättra tillbaka rumpan o ryggen! Bästa livet!


  

Life it should be!


För övrigt har jag det för jäkla bra, är en väldigt väldigt lyckligt lottad tös o tänker minsann njuta av varendaste sekund som jag får ha det så här bra…! För är det ngt jag lärt mig de senaste åren så är det är att allt kan vara borta fortare än man anar =S Inte alls meningen att låta bitter, bara realistisk o SJUKT tacksam/ödmjuk inför att jag har förmånen att leva mitt i drömmen, absolut bästa spontan beslut, EVER!


Sjukt tråkigt väder utanför fönstret =S Hade hoppas på solsken o vår i luften, men ist regnar det o är allmänt oinspirerande… Men men, regnet är välbehövt så ikväll tror jag att jag gör den enda rätta… Dvs planerar in ett regelrätt svensson-fredagsmys med taco/pizza till middag o sen kryper vi ner under filten med alla ljusen tända, en stooor godispåse i knäet o en bra film på tv:n! Jepp, så får det minsann o da bli =)

  Innan dess ska det spenderas tid med Shira! Tänkte pyssla om henne extra mkt ikväll efter PW:n! Tvätta, pusta, ryckta o mysa på som få (om hon nu inte är dyyyyblöt idag också när jag kommer hem!).

Sen ska dockhuset städas o eLioT rastas… Under tiden vet jag precis vilken låt som kommer att gå på repeat hemma på klavåkersvägen ;)


“I threw a wish in the well, don't ask me I'll never tell!
I looked to you as it fell and now you're in my way.
I trade my soul for a wish, pennies and dimes for a kiss.
I wasn't looking for this but now you're in my way!


Your stare was holding.

Ripped jeans, skin was showing, hot night, wind was blowing!
Where you think you're going, baby?


Hey I just met you and this is crazy:
but here's my number, so call me maybe!
It's hard to look right at you baby,
but here's my number, so call me maybe!
Hey I just met you and this is crazy:
but here's my number, so call me maybe!
It's hard to look right at you baby,
but here's my number, so call me maybe!


You took your time with the call, I took no time with the fall!

I didn't know I would feel it but it's in my way!


Hey I just met you and this is crazy:
but here's my number, so call me maybe!
It's hard to look right at you baby,
but here's my number, so call me maybe!
Hey I just met you and this is crazy:
but here's my number, so call me maybe!
It's hard to look right at you baby,
but here's my number, so call me maybe!”

 

 

Princes Shira von Lettia <3

My Love!

Ovido - Quiz & Flashcards