Alla inlägg den 31 maj 2012

Av madibasshiraz - 31 maj 2012 15:32


  


En lagom bra vecka början lida mot sitt slut!

   Inledde med ett besök från Fru Hovis. Gick INTE så vidare värst bra om jag ska vara ärlig! Min snälla Prinsesshäst förvandlades till ett Obstinat tjurigt o jävligt irriterande brunststo =S BLÄÄÄÄ för henne då! Men sen o andra sian så tycker nog Shira precis så om mig oxå med jämna mellanrum, så ja det va bara att försöka muta henne med massa mat o godis å såklart massa fjäskeri! Det gick vägen o 4 järndojjs kom på och alla var nöjda!

Mest nöjd var nog ändå Shira dagen efter då hon redan hunnit montera av sig ena framdojjan =S Jaja, shit happens... Bara att ringa Fru Hovis igen, så nu har vi ny skofixardejt på lördag!

   Förövrigt att jag tillbringat kvällarna med Veronika & Jappe och igår blev det Onsdagsmys i soffan med Greys & Goemidda! Life is GALET good! Kan verkligen inte önska mig mer än det jag har just nu! Så GALET tacksam för Er <3



Har dessutom hunnit med att bli sådär heligt förbannad i veckan oxå! Fast denna gången fick vederbörande reda på det RAKT MELLAN ÖRONEN!

*suck*

Ibland, ibland blir jag så där lovligt förbannad på männsikor! Menmen, nu är det kapitlet för alltid avslutat o det känns förbaskat jäkla bra faktiskt!!!

  

I helgen ska jag fixa i dockhuset! Äntligen ska fondväggen i sovrummet målas o mitt absoluta M.M citat ska upp på väggen! Så kul att ha ett "eget" hus att drömma/planera om, fixa, ändra, dona o grejja! Så ja, för min del får det gääärna bli helg nu, på studs o omedelebums! JA TACK!

   Nästa projket är utsidan! Nya blomlådor, stolar o ja förhoppningsvis ska hela tomten bli mer eLiOt vänlig!

TOKGILLAR livet på landet!

Ovido - Quiz & Flashcards