Alla inlägg den 3 juni 2012

Av madibasshiraz - 3 juni 2012 18:55


...inte mkt som hänt idag! 2 sjukt tidskrävande moment är däremot klara! Citatet på väggen o målningen av byrån!

   Citatet tog ju sin lilla tid att få på plats, men jag är galet nöjd över resultatet! Fick lite hjälp på traven som gjorde arbetet betydligt roligare även om Fröken blev lite disträ emellanåt =)


Så ja, nu ska jag bara vänta på att byrån ska torka så jag kan gå lös med sandpapper o få den dära Shabby-looken och sen ska jag inhandla rosa sidenband som ska agera knoppar! Sen är det minsann färdigt! Fast ja just det, ny matta o nya blommor ska oxå inhandlas men sen SEN är sovrummet oxå klart! Finally!


   Halvvägs o uttråkad!!! Snickerspaus på trappan blev ett MÅSTE!


   Tadaaaaa =)


   Nu tar jag en stunds paus från fixeriet! Lite mat i magen o sen rastning av doggien! Sen blir det söndagsmys i soffan eftersom migränen stal lördagsmyset från mig =S



     

Som jag älskar livet med dig!

You are my "better thing"!   

Ovido - Quiz & Flashcards