Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Ångest....

Av madibasshiraz - 24 juni 2012 13:44


Sån sjuk jäkla ångest... Vill inte alls att det ska vara måndag imorgon, inte på några som helst jäkla villkor alls =( NixPix, jag vill ha semester NUUUU. Orkar, vill, pallar o känner inte alls för 2veckor till på jobbet =S Menmen, det är bara att bita ihop och do it lixom! Får fylla kvällarna med massa äventyr så att det hela blir lättare att "härda ut"! Får fokusera på alla härliga planer o äventyr som ligger framför mig/oss, för det lär få dessa två veckorna att fullkomligt swischa förbi!!!


   Har haft en minst sagt kick ass bra ledighet! Har det nästan för bra just nu, börjar bli rikitigt rädd för att jag snart tillar på näsan så det sjuger om det =S Men NEJ! Inte vara Fröken Neggo! Nix, istället njuter jag för fullt av alla finingar som jag har den stora äran att få ha så nära mig! Ni gör mig lyckligast!


Inledde ledigheten med en tripp till Trullstorp! Veronica red Jappe i hagen o jag guidade henne lite! Åkte hem till mitt lurviga lilla hjärta och efter en kvällspromenix  o städning av dockhuset så blev det soffmys med Favoriten!

Vaknade upp till en regning Midsommarafton, men vad gör väl det är man är lyckligast?! Inget alls faktiskt! Efter mysig jordbubbsfrulle tog jag & Magiskan en långtur i ösregnet o sen for jag hem för att fira midsommar med Familjen! 


   

Midsommartur i ösregnet! Men inget regn i hela världen kan hinda oss från att vara lyckligast tillsammans!

 

   Va uppe med (den sena) tuppen i lördags! Tömkörde, myste o lastträndade min Magsika! Hon fick med beröm godkännt på samtliga punkter! Bästa Bästa hon! Är så ininordens tacksam för att hon klarade ut frakturen och operationen! För vad vore jag utan henne?!

Hursom, efter en dunder fm med Magiskan åkte jag mot Staden för att hämta Favoriten och vi begav oss på roadtripp mot Stenshuvud! SJUKT JÄVLA GALET MYSIGT!


     

Stenshuvud med mina 2 absoluta favoritpojkar <3


Åkte hem grillade o kröp ner under filten framför en bra film! Bästa livet! Bästa Bästa livet!


Idag vakande vi tidigt (en del piggare än andra!), jag laste med Svarta Magiska o begav mig mot Trullstorp och Veonnika & jappeBabbeBus! Den blev 1timmes lång skrittpromenix med våra Dunder Fina Unghästar!

   Trots att regnet föll hela tiden, så fanns det inget som kunde sudda ut våra leenden eller påverka stämningen! Vi är verkligen lyckligt lottade att får vara ägarinnor till 2 sådana otroliga hästar! Lyllos oss!

   Magiskan ville inte alls hem, hon vill nog bo på Trullstorp! Fast där la jag in mitt VETO, för jag vill hemskt gärna ha henne här hemma... Så hem kom vi tillslut iaf! Nu står hon i hagen o mumsar i sig välförtjänt hö och jag ligger inne i soffa o tar igen mig! Det kostar minsann på att leva mitt i sin dröm ;)

    Volvoekipaget & Magsika har anlänt till ett regningt Trullstorp! men vad gör väl det?!


      

Magiskan & Jappe!

Ibland säger en bild mer än 1000 ord (bilden t.h dvs)!!!

"Love is in the air"




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards