Alla inlägg den 10 juli 2012

Av madibasshiraz - 10 juli 2012 22:57


eller ja, efter min o pappsen slakt av tomten är det inte så mkt träd kvar a trägården. Om OJ vilket lyft!

2 dgr jobb med papps har resulterat i att jag änrligen fått en egen liten tomt som vi kan ha det myspys på hela semestern o resten av sommaren! O när vintern sen väl kommer kan vi busa järnet där =)


Miljoner tack till Papps som slitit som ett djur för min o eLiOts skull!
Vad skulle man vara utan ens älskade föräldrar?

Love U, Papps & Mor!


I dagar två har det så sågats ner buskar, trimmats häckar, yxat stubbat, monterats staket, byggts grind, planterats blommor, målat staket o lite annat allmänt fixeri! Grunden är klart o nu börjar det absolut roligaste: essningen!

Det ska handlar krukor, blommor, dukar, dynor, lampor o lycktor! Livet på landet är verkligen bästa livet!

   Allt är långt ifrån klart, men så här ser det ut när grunden är på plats iaf! Men först lite före bilder:


     


lite undertiden bilder:

     

   


Å så färdigt! bilder (minus alla vertyg som jag ej fixat undan!)

     

     


Mer bilder o uppdateringar på projekt FTTC kommer under nästa vecka då jobbet med trädgården fortsätter! 

För nu tar jag nämnligen paus från jobbesemstern o semesterar på riktigt! Nu väntar Falsterbo ons/fre, trimning av Shira, fest med Min Favorit & Töserna o sen söndagsmys! Blir resten av veckan lika bra som den ser ut på pappret kommer detta bli en perfekt start på semestern, trots allt =)



Ovido - Quiz & Flashcards