Alla inlägg den 11 juli 2012

Av madibasshiraz - 11 juli 2012 21:07


Vaknade av ett hysteriskt sto-ski kl 04:45. Shira o Lisette stod o matade sparkar mot varandra i hagen! FAAAAN!

   Jag började vråla o skrika för att få deras uppmärksamhet o få dem att sluta sparka, min taktik tycktes fungera o jag gick försiktigt in i hagen... Efter ett par minuter hade jag lyckats fånga Shira och gick in med henne! Efter en snabbkoll och lite travtest verkade hon, otroligt nog, helt OK! Lisette har däremot fått en ordentlig spark på ena bakbenet =S ÅH, så tråkigt. Dumma jävla brunstiga ston till puckon =(

   Nu håller vi tummen för att Lisette "bara" fått sig en rejäl spark o allt är fina fisken om ngn dag och att Shiras sår på h.fram inte äts upp av äckliga flugor utan får läka ihop fint.

    Dumma jävla brunst ston!


Hur som, efter en skritt-tur tillsammans med Calle & Linda begav vi oss mot Falsterbo 08,00!

Det blev en härlig dag med lagom shopping, härligt sällskap, hunting och god mat! Avslutar dock med mindre migrän-anfall, men så är det att heta Caroline Fransson =S Slava INTE med maten/drickan samtidigt som hjärnan snurrar på helvarav, det är aldrig en lyckad kombo i min värld =(

   Hur som o never mind, idag shoppades bl.a ett nytt Kitty scabrak! Brunt med lila o beig kant, såååå fint! Sen handlades det flugluva(helsvart till våra uteritter) och regnridbyxor till mig!


   

Kitty-paket till min bäbis prinsessa <3


På fredag vill jag få tag på matchande brun luva o lindor, så vi kan matcha fint på kommande dressyrträningar =)

   Bästa livet med Bästa hästen! Love Love Love!


My only cause for being, You're my world!
You're the owner of my heart
Always close though we're apart, you know...
You're my heart, my soul, my reason, You're my world


Skapa flashcards