Alla inlägg den 13 januari 2013

Av madibasshiraz - 13 januari 2013 18:14


Myshelg med hästarna! Linda rymde från skåneland i torsdags o sedan dess har jag varit solo i stallet! Knasigt, inte direkt van vid att hänga där själv! Men det va rätt mysigt faktiskt, men nja, nej det är MKT bättre med Linda sällis i stallet! *blink blink* Men massa kvalitetstid med Magiskan år inte fel det heller <3

Inledde helgen med en lång uteritt sent i fredagskväll efter mock o fixeri! Snorkallt men yrmysigt! Hon & Jag, ingen få mig att må som hon!

   Efter dundertrimm o tjejhäng med Magiskan väntade film o middagsmys med Han i lördags! Perfekt lördag mao!

Å idag har det vatt stallkläder på heeela dan! Stallfix, some shopping (meducin till eLiOt, mat till shira o Candy till mig!), städning av Dockhuset o promenad med Veronica! Hovis glömde bort oss men på fredag gör hon om och gör rätt, så efter ett tidigt avslut i stallet är jag redan på plats i soffan! Stannar här tills det är dax o nana tror jag!


Planerat veckan oxå o det blir som följer:

Måndag = PW

Tisdag = Vila

Onsdag = Uteritt

Torsdag = Trimm / galoppträning

Fredag = Hovis och PW

Lördag = Tömkörning

Söndag = Uteritt


Mm, nu är det som sagt soffläge som gäller! Täckena har fyllats från sängen till soffan, alla ljusen är strax tända och godisskålen står nära intill! Mm, är det söndag så är det! Bara en sak som saknas.... 



Lite nytt lull-lull i dockhuset! Mys faktorn är 100%, stormtrivs och det är verkligen no place som our home!


        


Nya plåtburkar i köket, Lite nytt på tavellisten ovanför sängen, THE godis-skåll (tack älskade Sis!)


             


Nya gardiner i vardagsrummet, Soffbords "pynt", Everth's hederplats ovan för min plats i soffan

o i hallen möts jag av bästa bilden på Favoritpojkarna när jag kommer hem var kväll:

Always happy when I'm with You!





Ovido - Quiz & Flashcards