Alla inlägg den 30 november 2014

Av madibasshiraz - 30 november 2014 19:49

Satan ta mig vad denna veckan rullat på!


Härliga kvällar i stallet tsm med Magiskan, ridpass som fått mig att sväva på moln o trevliga joggingpass med M&S!

Middag med Mor&far o Lillebror&Martina, onsdagsmys som traditionen bjuder, Julmys på jobbet med mina två fina kollegor + LillPrins!

och helgen då… La grand final: kort arbetsdag i fredags sen träning för Fru Tränare med Magiskan o kl 18:isch kom äntligen Pojkvän hem!

Träningen gick super! Hon va fin o "på"! Dock behöver jag träna mer på kvickheten o allt detdära! Men över allt, jag är nöjd! Fick nya tips o trix av Fru Tränare och vi är laddade för nya utmaningar!


Helgen bjöd i övrigt på IKEA, julemys/fix, uteritt med M&S, kinamat o fix i lyan med Pojkvän!

   Idag var dock har varit Magisk!

Jag vaknade strax före 9, gick upp o fixade det sista i lägenheten, städade undan lite och tog Mr T på en promenad! Sen väckte jag N och efter frukost vi åkte på en liten shoppingtripp!

Eftermiddan spenderades i stallet, alla TRE! Japp You heard me! Efter lite stallfix o måleri tog N, Tino o jag och Shira tog en lång härlig promenad tsm! Jag vet egentligen inte vad som var mest spännade att ha N med mig i stallet eller nästa steg framåt för Shira o mig för bara lyssna på detta:

JAG RED SHIRA PÅ KANDAR!

Japp, jo nu har vi börjat i den riktiga dressyrskolan =)

Fru tränare har lånat ut ettt av sina kandar till oss, så vi kan känna oss för lite! Men mmm, ett alldeles eget står högst upp på önskelistan! Helst ett PS kandar dessutom =P

Hur som, nu blir det kandar 2-3ggr i veckan för att vänja oss vid detta! Jag är heeelt toppad! Fy fan va kul det är att det äntligen börjar tuffa på framåt! Bring it, fucking bring it on!


 

Mina fina pojkar på vår härliga promenad! Familjen Knas all together =) 





 

Hihih, Fru Possitiv eller inte =P 

Kandaret föll iaf i Shira i samken! Hon tog, precis som förväntat, det hela med ro <3




       

Niklas fotade oss lite idag!

Jag o Min Magiska!


Nu har min kärlek åkt tillbaka till Sunne, jag känner mig halv igen... Hatar att inte ha han hemma! Men denna vecka o framför allt denna helg har fyllt mig till bredden med energi! Nu är jag speedad för att ta mig an veckan som kommer o ge järnet fram till den 18:e december när äntligen jullovet början! I just can't wait! 

Men först har vi en massa annat spännande som ska upplevas o förverkligas!

  

Mmm, vissa veckor är det lätt att må bra!


Nu ska jag baka lussebullar! *mums*





Ovido - Quiz & Flashcards