Alla inlägg under januari 2016

Av madibasshiraz - 15 januari 2016 16:46


Tog en eftermiddagspromenad med mina Pälsklingar! De är verkligen världens bästa Pälsklingar <3
Lucky me !!!

Magiskan stormtrivs i nya täcket!
Tack "husse" ;)

Ut på tur, aldrig sur!
Mina hjärtan <3

På spaningsuppdrag!

Av madibasshiraz - 13 januari 2016 16:13

Tog voffe på promenad i skogen o "all" snö medans solen sjönk!
Riktigt härlig tur blev det, han är också en fin vän vår LillePlutt!
Lyckligt lottad med så fina Pälsklingar som mina <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av madibasshiraz - 12 januari 2016 18:40


Lite bättre idag! Har tom tagit mig till affären och typ storhandlat :) Efter det fick jag dock sova middag!

Kollade posten, har äntligen fått tid för röntgen! Meeen först om typ 2 veckor :( Inget är som väntans tider....

Åkte till Shira, hon fick springa på lina. Idag introducerade vi galopp över bommar *omg* !!! Nu kommer jag ihåg hur vansinnigt klumpig o nonchalant min Tjej kan vara! Precis såhär va hon i början när vi började jobba med travbommar! Meeeen, hon har ju blivit jätte duktig o fin på travbommar så galoppen ska nog sitta såsmåningom den oxå ;)
Träna Träna Träna

Typ glad tjej efter ett
pass på lina i somras!kursiv text

Av madibasshiraz - 11 januari 2016 21:52


Märklig dag. Genomgående med huvudvärk, men den bjöd på sina ljusglimtar!
Bästa Mr Right fick klartecken från sin påtänka praktik, så nu är det klirrat o klart! Den 6 februari kommer han hem för gott! FINALLY!
Men det som värmde mest idag var när jag öppnade mailen o ser ett mail från oväntat håll. En genomtrevlig ärlig härlig människa ned hjärtat på precis rätta stället som fick mig att känna hopp på en hopplös dag! TACK <3

Shira fick vila, ridning var helt otänkbart idag.
Däremot fick jag fint beröm för henne i helgen, kommentarer som " jag har aldrig sett henne så stadig o fin" och "jag tycker hon är jättefin i kroppen nu". Ja, vi har väl vilat oss i form helt enkelt ;)

Imorgon hoppas jag på en bättre dag! Keep your fingers crossed!

Av madibasshiraz - 10 januari 2016 10:14


Sista dan tsm med Mr Right innan har det upp en sista vända till skolan... 4 veckor, 4 snabba enkla veckor har jag bestämt stt det ska bli, sen kommer han hem för att stanna <3
I början av februari åker jag till Sunne för att hjälps till med flytt o sen köra hem tsm!!! Känns underbart att äntligen se slutet på denna tiden! Det har gått bra, men det ska bli skönt när det är över!

Shira har fått vilat någon dag igen :( Men när jag väl kan rida är hon faktisk oförskämt fin med tanke på den långa vilan o det minst sagt sporadiska ridpassen sista tiden! Känns bra inför våren!

Nu tugga lite piller, fixa frulle o sen chilla på soffan medans Han packar...


Bild från en bra dag!
Då kan vi kosta på oss ett leende!
Tack Magiskan <3

Av madibasshiraz - 7 januari 2016 10:18


Tidigt i stallet, ingen ridning på morgonschemat. Snö, vind o 10 minus. Då blir det vila för Magiskan och mig också för den delen! Man kan ju tycka att jag borde känna mig färdigvilad vid det här laget, men så är inte fallet... Inte alls faktiskt, trött som en lus :( Nåja, this too shall pass!

Tog Tino på en tur i snön, inte hans favorit direkt... Men han är söt dom socker vår lilla Gangster <3

Av madibasshiraz - 6 januari 2016 18:57


...att vara en glad skit, när man har en sådan fin vän som jag har <3
Morgonpass i 10 minus, vindstilla o solen på uppgång! Mmm, det är VERKLIGEN Alätt att vara en glad skit när man har en sådan fin vän som jag har att dela livet med <3

Caroline [hjärta] Magiskan [likamed] sant

Tack för att du finns <3

Av madibasshiraz - 5 januari 2016 17:05


Vaknade med huvudvärk, igen :(
Men eftersom det låg ny och fin snö på marken kunde jag inte låta bli utan att hoppa i varma ridkläder! Hinkade i mig lite piller o for till min Magiska <3
1 timmes skrittpromenix i nysnön blev det, huvudvärken blev inte bättre men själen mådde desto bättre efter den turen!
Hon är verkligen min bästa vän, må vi föralltid få vara tillsammans !!!

Bra start på dagen!

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards