Alla inlägg under januari 2016

Av madibasshiraz - 4 januari 2016 20:35


Jahapp, 2016 började kanske inte riktigt som tänkt varken ridmässigt eller " frisk"mässigt... Tyvärr!

Nyårsdagen fick hon vila pga en dålig dag för Matte :( I lördags gick hon dubbla pass, lite lösgörande kul joggpass o sen sprang hon fint på lina över bommar! Riktigt fin va hon!!!
I söndags skrittade vi en liten tur, men det blåste mer än storm så det blev en liten liten tur! Idag, oxå pga av en dålig dag för Matte, blev det mer vila... 2016 börjar mao lugnt o fint för Shirizen!

Imorgon tar vi nya tag, hoppas jag iaf!

Till helgen ska hon klippas och sen rullar vi på, hoppas jag iaf!

Årsbeuten sker i Hässleholm i början av mars, LA:3 o MSV:C1, hoppas jag iaf!

Mkt "hoppandes" och lösa planer som ni hör men en dag i taget är det som gäller, en dag i taget! Men sen helt plötsligt o huxflux är vi på banan igen, det vet jag, FÖR DET VET JAG!!!





Shira myser in 2016 lugnt o fint!

Men snart ska vi vara tillbaka här igen! Dansades på dressyrbanorna o förhoppningsvis plocka hem fina % och rosifetter :)

Ovido - Quiz & Flashcards