Alla inlägg den 4 mars 2016

Av madibasshiraz - 4 mars 2016 12:33


Började dagen med ett bra samtal med min läkare. Så på måndag går jag äntligen tillbaka till jobebt igen,

men vi börjar lite lugnt o försiktigt med 50%. Jag ska fortsätta på mina meduciner och samma dosering som nu,

men får jag fler anfall eller känner mig sämre kommer/kan vi justera upp doseringen lite. Men jag ska verkligen göra vad jag kan för att stå kvar på den dosering jag gör idag. Vid ev anfall tar jag en annan pilla och så ska jag nog klara ut anfallen som, förhoppningsvis bara kommer bli färre o färre!

Så jäkla glad så det är svårt att sätta ord på det =)


Tog Shira på en skogstur för att fira de goda nyheterna! Hon är min finaste vän den där Magiskan <3


 


I em ska jag o Mr Right ta oss en tur till IKEA. Ska bli mysigt, vi käkar kvällsmat där uppe shoppar lite nytt till vårt "nya" sovrum o hall och sen far vi hem för regelrätt fredagsmys! Lycka är att INTE vara särbo, lycka är att INTE ha 60mil emellan varanda... Lycka ÄR min Mr Right <3


Nu ska jag vila en stund, sen baka lite scones till Han kommer hem. Lite fika, sen åter till Shira o pysslar om henne inf natten sen far vi mot Älmhult!


Tjipp!

Ovido - Quiz & Flashcards