Alla inlägg den 17 april 2016

Av madibasshiraz - 17 april 2016 23:01


Från o med maj blir inget mer som vanligt! Jag åker till Sunne för att vara med på Mr Rights examensdag den 29 april och passar på att ta någon dag semester tsm på Selma spa och laddar upp inf vad som komma skall <3

När vi landar i Skåne igen efter vår mini semester och Hans stora dag gör vi det tsm, för att aldrig mer behöva leva ifrån varandra!!! Vi klarade 2års pissedistans utan minsta problem! Saknaden har varit galen o svår, men tsm har vi hittat styrkan o fixat biffen <3 Han & Jag!

Strax därpå gör jag o Shira en stor förändring. Den är externt bittersweet, men så nödvändig på många vis. Känns konstigt, sorligt och oväntat... Men på samma gång nödvändigt, spännande o jag känner hur det spritter i dressyrnererna o vi längtar efter en nytändning!

När vi väl kommit till ro i det nya livet, börjar min riktiga utmaning: MITT NYA JOBB!!! Jepp, ni hörde rätt! Jag har äntligen tagit steget, hoppat så högt o långt jag bara kunde o landade mig ett nytt jobb! Jag är sååå taggad till tänderna inför detta! Det känns så skönt, jag är så tacksam o fruktansvärt helt jävla fjabbaglad för detta nya så det spritter i hela kroppen när jag tänker på det!
Visst kommer jag sakna mina fina kollegor, men jag räknar kallt med att hålla kvar kontakten med dem. För övrigt ska det bli så skönt att få lämna min nuvarande arbetsplats, blicka framåt med glädje o med en helare själ! En dröm om framtiden o med baota mkt studs i benen o fnitter i näsan!

Men först några veckor gamla "verklighet". Slit, ångest, sura miner o tråååk :( Men jag mixat upp det med Shiratid, Tinomys och middag varje kväll tillsammans med Honom! Tror dessutom jag kastar in lite tid tsm med Lilebror o familj i Atown så blir allt bara rosa moln o fina tider ;)

Tsm blickar vi framåt,
mot nya tider!

Mot framtiden !!!

Ovido - Quiz & Flashcards