Alla inlägg den 6 januari 2019

Av madibasshiraz - 6 januari 2019 22:40

Söndag, efter läggdags och vardagen knackar på dörren.

Men vilket jullov vi fått. Kommer inte ihåg sist jag vilade o njöt så här mkt (eh, jo i somras... Sa ju att det varit livets år).
Nåja, jag har haft det super. Jobbat 3 dgr, men wow, jag är redo för 2019.

I fredags fick Shira vila. Blev mer jobb än jag trott. Men inte led von av det inte!

I lördags blev det PW med hela Kopparödsligan inkl Fru Hovis. Så kul att hon kom med oss. Vi utforskade nya vägar så snar kan jag rida hem här till lilla 8 o hälsa på! Kanske skulle vatt ett mål för 2019!? Får säga på den.

Idag red jag på banan för första gången på 1 månad. Wow! Trodde hon skulle vara vidrig att rida men icke sa Nicke. Jag stod på mig, gjorde som jag vet funkar på mig o Shira släppte alla funderingar på vad andra ska tycka eller tänka när de ser oss. O tadaaaaaa! Ett ljuvligt pass på banan blev det. Varken grand prix eller sensationella övningar. Men en positiv, framåt och nöjd Shira vart resultatet iaf och det i sin tur gav en strålade Cacca!
Hjärnspöken vs Caroline 0-1

Sen går det framåt med mina planet för våt omskolning. I slutet av januari ska vi på vår första kurs. Jag åker själv, tar bästis med mig nästa runda.

Nu måste jag sova. Ett av många löften inf 2019 är att inte slarva med sömnen! Sömn är viktig del för en välmående och glad Caroline.


Morgonpromenad med LillPrins ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards