Alla inlägg den 10 januari 2019

Av madibasshiraz - 10 januari 2019 07:51


Jisses vad dagarna snurrar på!

I tisdags skulle vi åkt till Danmark, hela Kopparödsligan, gått på utställningen o chillaxar men jag hade möte på jobbet som jag inte kunde missa... Så kan det bli tyvärr.
Men vi fick en super produktiv dag på jobbet, så jag känner i efterhand att prioriteringen var rätt. Se! Jag lär mig!

Shira skulle jobbat på töm, men jag passade på att utnyttja egen ridbana o trimmade även i tisdag! Gick bra. Inte strålande, men bra!

Igår hade jag maratondag på jobbet, 13 timmar. Så jag var i stallet tidigt på morgonen och mockade o pyssla om Magiskan. Vila för hennes del dvs!
Men det måste bli så ibland.

Idag ska hon dock gå på töm tänker jag. Plocka fram lite bommar oxå tänker jag. Får se vad klockan o vädret säger!

Nej, nu ska jag upp ur sängen o ta mig till jobbet. Det är oxå en skön grejj, har jag jobbat sensent på kvällen innan tar jag lite chillmorgon dagen därpå o börjar runt 9.
Jag sa ju det, mitt nya jobb är great! Så glad över den chansen jag fick o stolt att jag tog den! Slitsamt, men så värt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards